کد خبر 949193
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
عمر السومه

پرسپولیس تهران در حالی که از دو هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرده، در هفته سوم میزبان الاهلی عربستان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان الاهلی عربستان است و در حالی برای این بازی آماده می‌شود که پیش از این بازی تنها یک امتیاز از دو بازی گذشته‌اش کسب کرده بود.

پیروزی در این بازی برای سرخ پوشان تهران بسیار حائز اهمیت است چون تنها ۳ امتیاز بازی است که امید آنها را برای صعود به مرحله بعدی زنده نگه می‌دارد.

الاهلی در پایان هفته بیست و ششم لیگ حرفه‌ای عربستان بعد از النصر، الهلال و الشباب در رده چهارم جدول قرار دارد. این تیم از ۲۶ بازی صاحب ۱۴ پیروزی، ۴ مساوی، ۸ شکست، ۵۶ گل زده، ۳۷ گل خورده و ۴۶ امتیاز است.

سبزپوشان شهر جده در این فصل لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی خانگی مقابل السد و یک شکست خارج از خانه مقابل پاختاکور دارند.

بیشتر بخوانید:

لغو نشست خبری پرسپولیس به یک دلیل عجیب

الاهلی در بازی‌های خانگی‌اش در لیگ عربستان عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دیدارهای خارج از خانه داشته است. آنها در خانه ۱۲ بار به میدان رفته‌اند که تنها ۵ بار پیروز شده و در مقابل ۴ بار هم شکست را در بازی‌های خانگی تجربه کرده‌اند.

الاهلی از یک مربی نسبتاً معرف اروگوئه‌ای به اسم «خورخه فوساتی» بهره می‌برد و در بازی‌های خارج از خانه ۹ پیروزی در ۱۴ باری که به میدان رفته به دست آورده است.

آخرین بازی الاهلی پیش از بازی با پرسپولیس، با پیروزی ۴ بر صفر مقابل الشباب همراه بوده است. این بازی در روز ۱۶ فروردین برگزار شد و الاهلی در این دیدار خارج از خانه به این نتیجه جالب دست یافت.

این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما شاخص‌ترین بازیکن این تیم بی تردید یک مهاجم نام آشنا و اهل کشور سوریه به اسم «عمر سوما» می‌باشد.

سوما ۲۹ سال سن دارد و با پیراهن شماره ۹ برای این تیم به میدان می‌رود. وی در ۲۰ بازی از ۲۶ بازی الاهلی به میدان رفته و با ۱۶ گل زده و ۵ پاس گل، بهترین بازیکن این تیم است. این مهاجم ۲ بار هم در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم عربستانی گل زده است.

عمر سوما خطرناک‌ترین بازیکن تیم الاهلی هست اما تنها بازیکن خطرناک این تیم نیست چون در کنار او یک بازیکن اهل کشور «کیپ ورد» با نام «جیانینی» بازی می‌کند که بعد از سوما با ۱۳ گل زده، گلزن ترین بازیکن الاهلی است.

«عبدالفتاح عسیری» هافبک ۲۵ ساله الاهلی هم یکی دیگر از بازیکنان شاخص و خطرناک این تیم است. این هافبک بازیساز با ۷ پاس گل بهترین پاسور و با ۵ گل زده سومین بازیکن گلزن این تیم است. این بازیکن ۲ بار هم در طول این فصل برای تیمش کسب پنالتی کرده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۰ فروردین در امارات برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس