کد خبر 949185
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
افشین داوری

داوری درباره برگزاری انتخابات هر بار به شکلی پاسخ می‌دهد و یک بار از بی‌میلی برای ورود به انتخابات می‌گوید و بار دیگر هر اتفاقی را ممکن می‌داند!

به گزارش مشرق، با آغاز سال جدید و فعال شدن رسانه‌ها پس از تعطیلات، انتقادها از برخی بلاتکلیفی‌ها در والیبال از سر گرفته شد. بزرگترین انتقاد عدم ثبت‌نام از نامزدها و برگزاری انتخابات است و دیگری هم عدم انتخاب دبیر فدراسیون. مواردی که سرپرست فدراسیون هر بار به شکلی به آنها پاسخ می‌دهد و حالا در یکی از نخستین گفت و گوهایش در سال ۹۸ هم به آن پرداخته. داوری درباره برگزاری انتخابات هر بار به شکلی پاسخ می‌دهد و یک بار از بی‌میلی برای ورود به انتخابات می‌گوید و بار دیگر هر اتفاقی را ممکن می‌داند!
بیشتر بخوانید:

اظهارنظر عجیب سرپرست والیبال
موضع او در ماجرای انتخاب دبیر که به طور خاص به او مربوط است هم جالب است. داوری هفته‌هاست که می‌گوید دبیر انتخاب شده و به زودی معرفی می‌شود. اتفاقی که هیچ‌گاه نیفتاد و او حالا در سال ۹۸ هم یک بار دیگر با جمع‌بندی تمام این اظهارنظرها در یک پاراگراف، اظهارنظری عجیب و به غایت مبهم را خلق کرده است.
داوری در این باره به فارس گفته است: «پیش از سال جاری با چند گزینه مذاکره کردیم اما در نهایت با هیچ کدام از آنها به توافق نرسیدیم. من بارها اعلام کردم که دبیر انتخاب شده و به زودی معرفی می‌شود اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم! هر کدام از گزینه‌ها شرایط خاصی داشتند که موجب شد این پروسه طولانی شود. به هر حال من تقصیری ندارم. ما باید دنبال فردی باشیم که به سیستم اداری آشنا باشد و شناخت کاملی هم از والیبال داشته باشد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در هفته جاری تکلیف دبیر را مشخص کنیم.» مشخص است که داوری همچنان اصرار دارد تا با پنهان کردن حقیقت، روی مواضعش درباره عدم انتخاب دبیر پافشاری کند.

افتخار به کارهای داورزنی
داوری در ادامه به برخی مسائلی اشاره می‌کند که هیچ کدام به او ارتباطی ندارد و خودش هم به آن اذعان می‌کند. با این حال مشخص نیست هدفش از گفتن آنها چیست: «باید به برخی نکات توجه داشت؛ مثلاً اینکه تنها خبر دیدار نمایندگان ایران با رییس فدراسیون جهانی روی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفت که این نشان از دیپلماسی قوی و البته تلاش افرادی همچون داورزنی است. گراسا در این قرار ملاقات نسبت به والیبال ایران ابراز علاقه‌مندی کرد و ما هم از وی دعوت کردیم تا به ایران بیاید و میزبانش باشیم. من در اجلاس فدراسیون جهانی در کنار کشورهای صاحب‌نام نشسته بودم که باعث افتخار و غرور ملی است. خیلی از کشورها در آن جلسه نبودند چون عضو مسابقات لیگ ملت‌ها نبودند!»

برای ماندن دندان تیز نکرده‌ام
و این هم جدیدترین موضع آقای سرپرست درباره امکان حضورش در انتخابات: «من برای ماندن در فدراسیون والیبال دندان تیز نکرده‌ام، بلکه برای مدتی آمده‌ام تا آرامش را برقرار کنم. ما نباید عاملی برای پسرفت والیبال باشیم، بلکه باید کمک کنیم تا این جریان خوب با سرعت پیش برود. نمی‌توان گفت همه کارها بی‌نقص است؛ به هر حال هر کاری اشکالاتی هم دارد اما باید آنها را رفع کرد. ما تشنه این هستیم تا در کنار هم به والیبال کمک کنیم و معتقدم در این راه باید از کارهای خوب حمایت کرد.»

میزبانی انتخابی المپیک ۵۰۰ هزار یورو هزینه دارد
او درباره گرفتن میزبانی مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک که بین تیم‌های آسیایی برگزار می‌شود نیز گفت: «مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک به نوعی رقابت بین تیم‌های برتر آسیا است، پس تصمیم‌گیری در مورد میزبان این مسابقات برعهده کنفدراسیون والیبال آسیا خواهد بود و ربطی به فدراسیون جهانی ندارد. با توجه به اینکه حداقل مبلغ برای گرفتن میزبانی حدود ۵۰۰ هزار یورو است احتمال دارد این میزبانی به چینی‌ها برسد اما از طرفی ایران تماشاگران خیلی خوبی دارد و از بعد رسانه‌ای هم بهتر از آنها است، به همین دلیل می‌توان امیدوار بود ایران میزبانی را بگیرد.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس