کد خبر 949113
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

زندگی در شهرهای بزرگ را ترجیح می دهید یا زندگی در شهرهای کوچک؟ شهرهای بزرگ امکانات بیشتری نسبت به شهرهای کوچک تر برای زندگی دارند اما زندگی در شهر بزرگ مشکلات و سختی های خود را دارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ باید با ترافیک، شلوغی، آلودگی هوا، گرانی و دیگر مشکلات مخصوص آنها روبه‌رو شد. این مشکلات گاهی زندگی در شهرهای بزرگ را طاقت فرسا و سخت می‌کند. به همین دلیل، تعداد زیادی از مردم زندگی در شهرهای کوچک با امکانات کمتر و آرامش بیشتر را به زندگی در کلان شهرها ترجیح می دهند. یکی از شهرهایی که در ایران مردم برای مهاجرت انتخاب می کنند، شهر کیش است. با شنیدن نام جزیره کیش در وهله اول به یاد مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی آن می‌افتیم اما، آیا این شهر برای زندگی نیز مناسب می باشد؟ برای آشنا شدن بیشتر با شهر کیش با ما همراه باشید.

جزیره کیش که به مروارید خلیج فارس نیز معروف است در جنوب ایران و در نزدیکی استان هرمزگان قرار دارد. یکی از بهترین مزیت‌های این جزیره درصد اکسیژن خالص زیاد در هوای آن است. این شهر یکی از چهار منطقه دنیا با بیشترین درصد اکسیژن خالص نسبت به سایر مناطق است. به همین دلیل تعداد زیادی از افراد که آلودگی شهر های بزرگ برای آنها قابل تحمل نیست و یا به بیماری های تنفسی مبتلا هستند زندگی در شهر کیش را انتخاب می کنند. زندگی در کیش به دلیل جمعیت کم و نبودن ترافیک و شلوغی برای شما آرامش زیادی را به ارمغان می آورد. همچنین این شهر دارای امکانات رفاهی مناسبی نیز برای ساکنین خود می باشد. بعضی از افراد نیز با خرید ویلا در کیش فقط در هنگام تعطیلات به این جزیره سفر می کنند. شهر کیش هم برای زندگی و هم برای سفر انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

جزیره کیش دارای مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. مناطق گردشگری بسیاری در کیش وجود دارند که برای اوقات فراغت وگذراندن تعطیلات بسیار مناسب هستند و برای شما خاطرات خوبی را رقم خواهند زد. از مناطق گردشگری کیش می‌توان به باغ پرندگان و پارک دلفین ها، خانه مردم شناسی بومیان کیش، شهر زیرزمینی کاریز، مجموعه پارس سافاری کیش، کشتی سواری در آبهای خلیج فارس، مرکز غواصی کیش و تم پارک آبی اوشن اشاره کرد. علاوه بر این می‌توانید تفریحات هیجان انگیزی مانند جت اسکی و اسکی روی آب و پاراسل را نیز تجربه کنید.

برای زندگی در این شهر اولین کاری که باید انجام دهید، خرید آپارتمان در کیش و یا اجاره منزل است. پس در قدم اول باید با مناطق مسکونی کیش آشنا شوید. مناطق مسکونی کیش از شهرک ها، مجتمع های مسکونی و برج های مسکونی تشکیل می شوند. شهرک های مسکونی واقع در کیش شهرک صدف کیش و شهرک صفین کیش می‌باشند. صدف اصلی ترین شهرک مسکونی این جزیره است اما اگر به دنبال خانه با قیمت ارزان تر هستید، شهرک صفین برای شما مناسب تر است. علاوه بر این شهرک ها، در ساحل کیش برج هایی ساخته شده اند که بسیار لوکس و گران قیمت هستند و دارای امکاناتی مانند سالن ورزش، سالن همایش، استخر و … می باشند. نظارت بر ساخت و سازدر کیش بسیار بالاست به همین دلیل، ساختمان های این جزیره مستحکم و باکیفیت هستند. خانه های این جزیره، خانه هایی با متراژهای مختلف و قیمت های متنوع هستند. در صورتی که قصد خرید یا اجاره آپارتمان در کیش را دارید می توانید به سایت دیوار که بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید و آپارتمان مناسب خود را بیابید. به عنوان مثال آپارتمان ۷۴ متری در نوبنیاد ۲ در کیش، به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان برای فروش در سایت دیوار قرار داده شده است. با جستجو در سایت دیوار توانید با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان ممکن منزل مناسب خود را بیابید.

منبع: ویرلن

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس