عکس/ نیمه دوم پرسپولیس و استقلال

فراز فاطمی، بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تمام اتفاقات دربی ۸۹ به سود پرسپولیس رقم خورد، اما شکست الهلال می‌تواند استقلال را به دوران اوج برگرداند.

به گزارش مشرق، فراز فاطمی در مورد دیدار‌های سخت استقلال و پرسپولیس مقابل تیم‌‌های الهلال و الاهلی که امشب و فردا شب برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به عقیده من تمام اتفاقات دربی ۸۹ به سود پرسپولیس رقم خورد و این تیم را به شرایط ایده‌آلش برگرداند و از طرفی استقلال را وارد حاشیه کرد. دیدید پرسپولیس بعد از دربی هم پیکان را خیلی راحت برد، اما استقلال نتوانست از پس سایپا بربیاید و به‌نوعی از کورس قهرمانی هم عقب افتاد، با این حال امیدوارم هر دو تیم مقابل حریفان عربستانی خود پیروز شوند تا شرایط‌شان برای صعود از گروه بهتر شود.

بازیکنان پرسپولیس به اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند
وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس از هر نظر وضعیت ایده‌آلی دارد، عنوان کرد: مسئله‌ای که در بازی‌های پرسپولیس به خوبی به چشم می‌آید اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده بازیکنان این تیم است. حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از نظر تجربه و خودباوری ارزش زیادی برای بازیکنان این تیم داشت و طبیعی است که آنها در بازی‌های داخلی با روحیه و اعتمادبه‌نفس بالایی ظاهر شوند و اعتقادم این است که تیمی مثل الاهلی نمی‌تواند مانع بزرگی برای برانکو و تیمش باشد. البته تکرار موفقیت‌های سال قبل در آسیا برای پرسپولیس خیلی سخت است، چرا که تیم‌های قدر آسیا حسابی خود را برای رسیدن به فینال این مسابقات تقویت کرده‌اند، مخصوصاً تیم‌هایی مثل السد، الدحیل و الهلال که از مدعیان قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید:

آمار فوق‌العاده الاهلی به ضرر پرسپولیس!

خط حمله پرسپولیس هماهنگ نیست
فاطمی با بیان اینکه پرسپولیس کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید مرحله به مرحله پیش برود و هم‌اکنون باید تمام توانش را روی بازی با الاهلی قرار دهد تا با شکست این تیم باخت در دیدار مقابل السد را به نوعی جبران کند. این دیدار برای پرسپولیس خیلی حساس و مهم است، چرا که اگر موفق به کسب سه امتیاز نشود کارش برای صعود گره خواهد خورد. تیم برانکو در خط حمله آن‌طور که باید هماهنگ نیست. در چند بازی اخیر نفراتی چون مهدی ترابی، سروش رفیعی، بشار رسن، سیامک نعمتی و احمد نورالله‌ی در کارهای تهاجمی خیلی خوب به خط حمله پرسپولیس کمک کرده‌اند و این مسئله باعث شده است ناهماهنگی علیپور و بودیمیر چندان به چشم نیاید، اما در بازی‌های سنگین‌تر از جمله بازی‌های آسیایی لازم است که خط حمله پرسپولیس زهردارتر و هماهنگ‌تر باشد.

استقلال با یک پنالتی به‌هم ریخت
بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با اشاره به دیدار استقلال - الهلال تصریح کرد: استقلال تا قبل از دربی خودش را به شرایط ایده‌آل نزدیک کرده بود تا حدی که اگر این مسابقه را می‌برد در صدر جدول قرار می‌گرفت، اما گل نشدن یک پنالتی در دربی و اتفاقات حاشیه‌ای بعد از آن در رختکن آبی‌پوشان باعث شد ترمز این تیم به یکباره کشیده شود. بعضی اوقات حواشی می‌توانند بزرگ‌ترین ضربه را به تیم‌های بزرگ وارد کنند و خیلی مهم است که در این مواقع سرمربی و مدیریت باشگاه با دخالت به موقع خود بتوانند آرامش را به تیم‌شان برگردانند. در بازی با سایپا همچنان ترکش‌های باخت در دربی و حواشی آن در استقلال دیده می‌شد، اما امیدوارم در بازی الهلال، استقلال قبل از دربی را در زمین ببینیم.

الهلال می‌تواند استقلال را به اوج برگرداند
وی با تأکید بر اینکه بازی با الهلال می‌تواند یک شروع تازه برای استقلال باشد، یادآور شد: مطمئناً یکی از سخت‌‌ترین بازی‌های فصل در انتظار استقلال است. الهلال با شکست ۳ بر صفر الدحیل نشان داد که چه تیم قدری است و برای قهرمانی آسیا تیم خود را بسته است. از طرفی استقلال نشان داده که در آسیا تیمی مقتدر و مدعی است. پیروزی در این بازی می‌تواند اعتمادبه‌نفس را به استقلال برگردانده و کمک زیادی کند تا این تیم دوباره اوج بگیرد. اگرچه کوچک‌ترین غفلت در این بازی از سوی شاگردان شفر برای آنها گران تمام خواهد شد.

نباید علیه رحمتی شعار سر داده شود
فاطمی در پایان در واکنش به شعارهایی که برخی هواداران استقلال در بازی اخیر این تیم مقابل سایپا علیه مهدی رحمتی سردادند، گفت: امثال مهدی رحمتی سال‌ها در استقلال زحمت کشیده‌اند و چنین رفتارهایی با آنها نمی‌تواند شکل خوبی داشته باشد بلکه فقط حواشی استقلال را بیشتر خواهد کرد. حضور نفرات باتجربه‌ای مثل رحمتی و سیدجلال در استقلال و پرسپولیس نعمت است، چرا که آنها نقش فرمانده را در تیم‌شان ایفا می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    0 1
    پس باید به تو فحش میدادیم رحمتی برای ما تموم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس