کد خبر 949056
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
پیاز و سیب زمینی

در حال حاضر و به موجب نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار 7200 تومان و سیب زمینی 4600 تومان است.

به گزارش مشرق، سید سعید راد با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در نوروز 98 نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و به موجب نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار 7200 تومان و سیب زمینی 4600 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم بادمجان بندری و بادمجان دلمه‌ای 3600 تومان است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی +سند

به گفته راد، قیمت هر کیلوگرم باقلا سبز در میادین میوه و تره بار 2300 هزار تومان و انواع خیار از 4200 تا 5900 تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده 4600 تومان و سبزی جور 3500 تومان است و سیر تازه با نرخ 6200 تومان و سیر خشک به نرخ 3 هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه رنگی در میادین میوه و تره بار 9900 تومان، فلفل دلمه سبز 7 هزار تومان و کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی 4300 تومان است، در صورتی که قیمت کدو حلوایی 3500 تومان و انواع فلفل از 4700 تا 5500 تومان است؛ این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم ریواس در میادین میوه و تره بار 6 هزار تومان، کرفس 2900 تومان و کنگر 6 هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم کلم بروکلی 4200 تومان، کلم سفید و قرمز 5200 تومان، کلم قُمری و چینی 2 هزار تومان و گُل کلم 2900 تومان است.

راد افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی در میادین میوه و تره بار 6800 تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای 3900 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم لوبیا سبز 4300 تومان، لیمو ترش سنگی 5900 تومان، نارنج 2500 تومان و هویج 3950 تومان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    10 13
    دولت محمود پیاز هفت صد تومن سیب زمینی 600 تومان مردم نادان: دولت سیب زمینی دولت سیب زمینی
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
      6 5
      احمدی نژاد دوستت داریم.
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
      4 4
      اگه منطقت اینه ؟ پیاز و سیب زمینی در دولت هویدا یک هزارم اینها بود ! اصلا برو تو دولت قوام از هویدا هم ارزون تر بود ! راستی میگن زمان قاجار سیب زمینی و پیاز منی ده شاهی بوده !
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    16 0
    در ارومیه پیاز ۱۱۰۰۰تومان فلفل دلمه ای ۱۳۰۰۰تومان کلم ۱۰۰۰۰وگوجه فرنگی۶۵۰۰ سیبزمینی ۵۰۰۰و.....می باشد
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
      1 1
      چشم حسنی را دور دیدند !!!!
  • محمدرضا ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    9 7
    سلام لطفا این موضوع را رسانه ای بفرمایید. یکی از آشنایان که راننده ماشین باری است تعریف میکرد چند روز پیش با راه نمایی واسطه خرید گوجه فرنگی در راههای پر پیچ و خم رانندگی میکردم طوری که از ترسم جی پی آر ماشین را روشن کردم . به منطقه ای پرت رسیدیم گفت بارها را در گودالی که بود خالی کن . گفتم چرا اینجا ... گفت تو پولت رابگیر و بااین چیزها کاریت نباشه ... واقعا جنگ اقتصادی است ولی خیلی ها متاسفانه خوابند . با تشکر
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
      11 4
      همش داره صادر میشه . جو الکی نده همه مردم میدونن چه خبره
  • غلام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    11 0
    این که شما میفرمائید نرخنامه است نه قیمت واقعی. مگر مرغ را که شما 11500 تومان نرخ داده اید و تاکید هم کرده اید که بیشتر از ان نرخ تخلف است ، اجرا میشود که حالا نرخهای تره بار شما اجرا شود؟ تشریف ببرید بازار وخودتان اجرای نرخنامه خودرا ببینید.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    17 2
    ۷۰۰۰ تومن؟ خدا نابودتون کنه ، ۷۰۰۰ تومن پیاز؟؟
  • US ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    4 1
    مملکت عجیبی داریم.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    5 2
    رفتم بازار پیاز نیافتم...دولت فشل
  • محمود IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    1 0
    دولت بی خاصیت که باشه همینه دیگه... هر کی هر چی رو هر چقدر دلش بخواد می فروشه. هیچ کسی هم هیچی نمی تونه بگه و یا کاریش داشته باشه... فقط یه سری رو سوری جریمه می کنن و رسانه ای می کنن. آخرش تا آخر تابستون که اوج گرما و خراب شدن پیاز و سیب زمینی هست قیمت همین حدود 5 تا 7 تومن باقی خواهد موند...
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
      0 0
      من یک کشاورزم پارسال پیاز و سیب زمینی ام رو از بس که ارزان بود گله رو ول کردم روش اما امسال تلافی اش خدا را شکر در آمدم
  • مرتضی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    1 0
    این قیمتا دروغه من امروز رشت پیاز خریدم14000 و سیب زمینی6800 تومن تمام فکر و ذکر مردم شده پیاز .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس