کد خبر 949021
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
هواشناسی

امروز دوشنبه ۱۹ فروردین، کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود و روز سه‌شنبه نیز عمده فعالیت سامانه بارشی در این قسمت از کشور رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر روز گذشته و طی امروز دوشنبه ۱۹ فروردین در مناطق مرکزی، شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور اظهار کرد: پیامد گذر این سامانه، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت بارش‌های ایران +جدول

وی تصریح کرد: امروز دوشنبه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و یزد تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

وظیفه با اشاره به وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان نسبت به احتمال خیزش گردوخاک هشدار داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور یادآور شد برای امروز دوشنبه، کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و فردا سه‌شنبه، عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور خواهد بود.

وظیفه خاطرنشان کرد: تا روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ با توجه به افزایش ابرناکی در خلیج‌فارس، رگبار و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد رخ می‌دهد و خلیج‌فارس طی ساعاتی کمی مواج خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    باید سریع در اقدام ضربتی با همت مردم مسیر های سیل را به طرف بیرون روستاها وشهرها هدایت کرد تا از بروز خطرات بعدی جلوگیری شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس