سید مرتضی آوینی

نسخه ترمیم‌شده ۳ فیلم مستند از ساخته‌های شهید سیدمرتضی آوینی،‌ برای نخستین‌بار در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مشرق، نسخه ترمیم‌شده ۳ فیلم مستند از ساخته‌های شهید سیدمرتضی آوینی،‌ برای نخستین‌بار در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به مناسبت بیست‌وششمین سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی برای نخستین‌بار نسخه ترمیم‌شده 3 فیلم مستند شهید آوینی «و این است فتح‌الفتح»، «داستان پل» و «شب عاشورایی» در قالب برنامه «سه روز با سیدمرتضی آوینی» از ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ هر شب از ساعت ۱۹ در محل خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آیند. بر همین اساس روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۹ فیلم «و این است فتح‌الفتح» به نمایش در می‌آید و در ادامه دکتر انیس دوویکتور درباره سینمای شهید آوینی به سخنرانی می‌پردازد و سپس نشست نقد و بررسی فیلم با حضور سعید قطبی‌زاده و سیدسجاد آوینی برگزار می‌شود.

روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۹ فیلم «داستان پل» به نمایش در می‌آید و در ادامه دکتر سیدعماد حسینی درباره سینمای شهید آوینی به سخنرانی می‌پردازد و سپس نشست نقد و بررسی فیلم با حضور پیروز کلانتری، روبرت صافاریان و حامد شکیبانیا برگزار می‌شود. در روز پایانی نیز پنجشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۹ فیلم «شب عاشورایی» به نمایش در می‌آید و در ادامه مریم امینی و مهرزاد دانش درباره سینمای شهید آوینی به سخنرانی می‌پردازند و سپس نشست نقد و بررسی فیلم با حضور فریدون جیرانی، دکتر شهاب اسفندیاری و محمدحسین مهدویان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس