کد خبر 948861
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
بحران در استقلال

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که این تیم برای موفقیت به آرامش نیاز دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال ایران فردا (دوشنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان می‌رود. آبی‌پوشان در حال حاضر با یک امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارند و احتیاج مبرمی به کسب امتیاز در این دیدار دارند.

محسن بیاتی‌نیا، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان ایران در آستانه این دیدار اظهار کرد: فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. مواقعی است که تیم در بهترین شرایط آمادگی خود قرار دارد ولی یک دفعه نتایج موردنظر کسب نمی‌شود. با تمامی این اوصاف نباید تیم به حاشیه برود. در این شرایط مربی بهتر از هر کس دیگری از تیمش خبر دارد و می‌تواند به بازیکنان کمک کند.

او افزود: لیگ قهرمانان با لیگ‌های داخلی بسیار متفاوت است، به این خاطر که جو بازی‌ها و شرایط فنی آن فرق دارد. در کل استقلال نیاز به آرامش دارد و این آرامش می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها بکند. استقلال از نظر فنی خوب است و حتی در داربی با توجه به جوی که در ورزشگاه وجود دارد خوب بازی کرد. این جو سطح بازیکنان را کمی پایین می‌آورد، با این حال آن‌ها قابل قبول ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید:

بعد از دربی به جای آرامش به استقلال هجوم آوردند!

این بازیکن پیشین استقلال در مورد دیدار استقلال و الهلال که هر دو تیم‌هایی هستند که در لیگ داخلی کشورهای‌شان دچار افت شدند، توضیح داد: بازی سختی پیش روی استقلال است و الهلال تیم خوبی در اختیار دارد. شرایط لیگ با لیگ قهرمانان متفاوت است. این دو تیم از نظر شرایط روحی، امتیاز گرفتن در لیگ‌های داخلی‌شان مشابه هستند و بازیکنانی دارند که در چند هفته اخیر پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شدند. استقلال باید خیلی مواظب باشد چون این دیدار برایش حساس است.

بیاتی‌نیا درباره کنار گذاشته شدن فرشید باقری و مهدی قائدی از این تیم گفت: ما در فوتبال بحث مدیریت انضباطی و فنی داریم. ما به طور دقیق در جریان اتفاقات داخل تیم نیستیم ولی تصمیم‌گیر نهایی و پاسخگو در این جور مسائل سرمربی است. آقای شفر صلاح دانسته که این بازیکنان را کنار بگذارد. این شرایطی است که یک مربی و یا سرمربی اختیار دارد که تصمیم‌گیری کند و ما نمی‌توانیم دخالت کند. ممکن است که یک کارهایی از نظر ما اشتباه است ولی چون نمی‌دانیم که دلایل اصلی این اتفاق چیست نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که کیفیت بازیکنان خارجی استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بنظرم بازیکنان بدی نیستند. فوتبال بازی کردن در ایران برای بازیکنان خارجی سخت است و سطح آمادگی جسمانی آن‌ها در موفقیتشان بسیار مؤثر است. بازیکنان خارجی استقلال نیاز به زمان دارند. در حال حاضر نمی‌توان گفت که بازیکنان تاپی هستند که بتوانند به استقلال کمک کنند و نمی‌توان گفت که بازیکنان ضعیفی هستند. بدشانسی آن‌ها این است که در بدترین شرایط به استقلال آمدند. اگر به آن‌ها زمان داده شود و با تمام شرایط فوتبال ایران وفق پیدا کنند تا به موفقیت برسند.

بازیکن پیشین استقلال درباره شانس صعود این تیم از گروهش اظهار کرد: کار خیلی سخت است و به نظر من باید تلاش بیش‌تری نسبت به گذشته کرد چون تیم‌هایی که در گروه استقلال هستند تیم‌های بزرگی هستند و در خانه امتیاز نمی‌دهند. استقلال هم باید مانند آن‌ها عمل کند و امتیازات خانگی را جمع کند. امیدوارم که تماشاگران از تیم‌شان حمایت کنند. بالا و پایین فوتبال زیاد است اما باید آرامش برقرار باشد تا بازیکنان بتوانند عملکرد راضی کننده‌ای داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس