کد خبر 948818
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
لی اروین

کوین کنستانت و لی هری اروین، دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی وضعیت مبهمی برای بازگشت به این تیم دارند.

به گزارش مشرق، کوین کنستانت، هافبک گینه‌ای تیم تراکتورسازی اواخر بهمن ماه سال ۹۷ پس از تنها ۴۵ روز حضور در تمرینات این تیم به دلیل بیماری قلبی و عدم آمادگی جسمانی به کشورش بازگشت و قراردادش با باشگاه تبریزی به حالت تعلیق درآمد. در آن برهه باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد این بازیکن در صورت به دست آوردن سلامتی و آمادگی خود می‌تواند دوباره به جمع تراکتورسازان بازگردد و قراردادش به اجرا در خواهد آمد.

کنستانت که طی ۵۰ روز گذشته روند درمانی‌اش را طی کرده است، به زعم خود به آمادگی نسبی رسیده و از همین رو به باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده است قصد بازگشت به این تیم را دارد، درخواستی که هنوز با جوابی از سوی باشگاه تبریزی مواجه نشده است و مدیران این باشگاه منتظر پایان لیگ و جمع‌بندی نهایی در مورد وضعیت این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر لی هری اروین دیگر مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازان که دوباره با بی‌نظمی بعد از تعطیلات نوروزی حاضر به بازگشت به تمرینات تراکتورسازی نشده است، قراردادی چهار ساله با سرخپوشان تبریزی دارد و به احتمال فراوان در پایان فصل شاهد فسخ قرارداد این بازیکن با تراکتورسازان خواهیم بود.

اروین که چند ماه پیش هم در اقدامی مشابه با تأخیر ۱۰۰ روزه به تبریز بازگشته بود، با جریمه کسر ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش از سوی باشگاه مواجه شد و باید دید این بار چه تصمیمی در مورد این بازیکن گرفته می‌شود. ضمن اینکه جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی هم نظر مثبتی روی مهاجم اسکاتلندی تیمش ندارد. در هر صورت با توجه به قرارداد بلند مدت اروین با باشگاه تراکتورسازی، باید تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود و شاید همین قرارداد بلند مدت و غیبت‌های متوالی این بازیکن باعث شکایت باشگاه تراکتورسازی از او به فیفا برای فسخ یکطرفه قرارداد شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس