کد خبر 948806
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
جهانبخش

اتفاقات پس از پایان بازی برایتون و منچسترسیتی بیش از حد معمول دراماتیک و خنده‌دار شد!

به گزارش مشرق، علی‌رضا جهانبخش به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ برایتون سرانجام خبری بیش از حضور عمدتاً ناقص در ترکیب تیمش برای ایرانی‌ها داشت.

در جریان اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس بین منچسترسیتی و برایتون، حرکتی که منجر به درگیری با کایل واکر، ملی‌پوش منچسترسیتی شد، تنها بخشی از اتفاقات رخ داده پیرامون بازیکن سابق داماش بود. او در اولین حادثه‌سازی خودش کوین دی‌بروینه را دریبل کرد و سپس خودش را به زمین انداخت؛ اتفاقی که از چشم داور دور ماند و او خطای دی‌بروینه را گرفت. این اتفاق جهانبخش را به سوژه بازیکنان رقیب تبدیل کرد و سرانجام وقتی او کنار خط روی واکر خطا کرد، ملی‌پوش انگلیسی از خود بی‌خود و با بازیکن ایرانی درگیر شد. پس از حل و فصل شدن ماجرا و پایان غائله، ماجرا به صورت جدی‌تری در شبکه‌های اجتماعی دنبال شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم / درگیری جهانبخش با مدافع گرانقیمت سیتیزن‌ها

هجوم ایرانی‌ها به صفحه ستاره منچسترسیتی! +عکس

این بار نوبت واکر شد!

پس از ستاره‌های سرشناس دنیای ورزش این بار نوبت به واکر رسید تا مورد هجوم کاربران ایرانی اینستاگرام واقع شود؛ با این تفاوت که بخشی از هموطنان راه را اشتباه رفتند و به یک «کایل واکر» دیگر توهین کردند. ماجرا آنجایی شکل گرفت که هموطنان ما به اشتباه یک نفر دیگر به نام کایل واکر را هدف فحاشی‌ها خودشان قرار دادند و این شخص مجبور شد با انتشار عکسی خاص از خودش اعلام کند آن کایل واکر مشهور نیست و برای اطمینان حساب کاربری واکر مشهور را هم ضمیمه عکس و پست خودش کرد! از جمله اظهارات قابل چاپ هموطنان ما در صفحه شخصی واکر، امر به عذرخواهی واکر از جهانبخش در قالب یک پست بود! نویسنده این اظهارنظر شرط رها کردن واکر را عمل به این خواسته دانست! به هرحال تحت تاثیر این حواشی، بازی قابل قبول جهانبخش در جریان رقابت چندان مورد توجه قرار نگرفت و او در پایان بازی به اندازه همه ۳۲ هفته قبل مورد توجه واقع شد!

حق واکر اخراج بود

در این بین، واکنش کارشناسان فوتبال انگلیس جالب بود. مارتین کیون، بازیکن سابق آرسنال و کارشناس فعلی تلویزیون، حق کایل واکر به خاطر سر به سر شدن با جهانبخش را اخراج دانست و از این بازیکن بابت رفتارش انتقاد کرد. آلن شیرر مشهور هم از واکر انتقاد کرد و به وضوح گفت که مدافع تیم ملی انگلیس با خوش‌شانسی از اخراج گریخت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس