کد خبر 948756
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
رحیم مخدومی - نویسنده

مدیر انتشارات «رسول آفتاب» از انتشار آثار جدید با کاغذهای حمایتی وزارت ارشاد و ارائه آثار جدید در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایکنا، رحیم مخدومی، مدیر انتشارات «رسول آفتاب» با اشاره به حل مشکل کاغذ در روزهای پایانی سال گفت: خوشبختانه اواخر سال، وزارت ارشاد اقداماتی در رابطه با کاغذ انجام داد و کاغذ را به موقع به ناشران رساند و همین امر منجر به این شد که فعالیتمان را افزایش داده و بتوانیم آثار جدیدی چاپ کنیم. در واقع کتاب «قصه فرماندهان» با همین کاغذهای حمایتی منتشر شد.

وی در ادامه بیان کرد: کتابی درباره شهید علی قمی با عنوان «او عموی من است» برای نخستین بار در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. این کتاب به تازگی به همت انتشارات رسول آفتاب روانه بازار نشر شده و به زندگی شهید علی قمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس پرداخته و نخستین جلد از مجموعه قصه فرماندهان را شامل می‌شود.

وی افزود: شهید علی قمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عازم کرمانشاه می‌شود و در سال ۵۸ همراه با شهیدان محمود کاوه، ناصر کاظمی و محمدعلی گنجی‌زاده در پادگان شهید منتظری به عنوان مربی آموزشی به رزمنده‌ها آموزش می‌دهد. وی در آنجا با شهید بروجردی آشنا می‌شود و پس از تشکیل تیپ ویژه شهدا به همت شهید بروجردی در منطقه کردستان، قائم مقامی این تیپ را برعهده می‌گیرد. شهید قمی در ۸۰ عملیات دوران دفاع مقدس شرکت کرده که فرماندهی اغلب این عملیات‌ها برعهده خودش بوده است.

مخدومی ادامه داد: شهید علی قمی در ۱۲ تیرماه سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی در محور نقده – مهاباد به دست منافقین از ناحیه قلب مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به فیض عظمای شهادت می‌رسد و پیکر مطهرش در قطعه ۲۴ گلزار بهشت زهرا (س) بالای مزار شهید مصطفی چمران به خاک سپرده می‌شود.

وی در ادامه از انتشار چاپ‌های جدید کتاب «من مادر مصطفی» خبر داد و گفت: تاکنون ۷ چاپ از این کتاب که درباره شهید مصطفی احمدی روشن است، منتشر شده و سه چاپ جدید از آن هم به زودی منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس