غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان گفت: تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از مردم روستاهای در معرض خطر منازل خود را تخلیه کردند و این نگران کننده است و باید مردم به توصیه‌های ما اهمیت دهند و دستور تخلیه را جدی بگیرند.

به گزارش مشرق، غلامرضا شریعتی ساعتی قبل در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از روزهای ابتدایی بحران در خوزستان به مردم اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دادیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مردم در مقابل دستور تخلیه روستاها مقاومت می‌کنند و خطر را نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید:

شهرهای مسیر کرخه در خطر جدی سیل

وی افزود: بنده بارها از مردم و روستائیان استدعا کردم و مجدد از آنها خواستارم که مناطق در معرض خطر را ترک کنند و به اردوگاه‌های تدارک دیده شده برای اسکان مراجعه کنند.

استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۱۰ درصد از مردم روستاهای در معرض خطر منازل خود را تخلیه کردند و این نگران کننده است و باید مردم به توصیه‌های ما اهمیت دهند و تخلیه را جدی بگیرند.

شریعتی عنوان کرد: در استان خوزستان برای اسکان مردم زیرساخت‌های خوبی وجود دارد و ما از این جهت مشکلی و چالشی نداریم.

وی اظهار کرد: به علت حجم خروجی زیاد از سد کرخه نگران هستیم و به همین دلیل به همه به ویژه سالمندان، بانوان، خردسالان و بیماران توصیه کردیم که منازل خود را تخلیه کنند و مردان و جوانان در روستاها بمانند و برای سیل‌بند به ما کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس