کد خبر 948519
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
سپاه

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون حدود ۵۰۰۰ نفر از مردم پلدختر از خدمات بیمارستان سیار سپاه بهره برده‌اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی صفربخشی فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره استقرار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی امام حسین (ع) نزسا در کرمانشاه، گفت: این بیمارستان به‌استعداد بیش از ۸۰ نفر کادر تخصصی و پشتیبانی مجهز به بخش‌های اورژانس خواهران و برادران، بخش‌های بستری داخلی زنان و داخلی مردان، اتاق عمل، رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی MRI ،CT Scan در شهر پلدختر مستقر شده است.

بیشتر بخوانیم:

۳۰۰ ساعت پرواز هوانیروز ارتش برای امداد در لرستان

وی افزود: در این بیمارستان مطب‌های پزشکان متخصص و فوق‌تخصص رشته‌های داخلی و گوارش، جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی چشم، جراحی گوش، حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، اطفال و پزشکان عمومی در منطقه سیل‌زده شهرستان پلدختر استان لرستان اقدام به پذیرش و خدمات بهداشتی درمانی به مردم غیور و شهیدپرور این شهرستان می‌کند.

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این بیمارستان از تاریخ ۱۴ فروردین ماه سال جاری اقدام به پذیرش تمامی مراجعین و ارائه خدمات مورد نیاز این عزیزان کرده است و روزانه حدود ۱۸۰۰ نفر جهت ویزیت به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که در مجموع قریب به ۵۰۰۰ نفر از این خدمات بهره برده‌اند.

سرهنگ بخشی تصریح کرد: این مرکز با به‌کارگیری بیش از ۲۰ نفر متخصص و فوق‌تخصص رشته‌های مختلف پزشکی و حدود ۴۰ نفر کادر پرستاری و پیراپزشکی در بخش‌های مختلف مشغول ارایه خدمات درمانی به عزیزان سیل‌زده است. این خدمات تا رفع نیاز هموطنان سیل‌زده و بنابه دستور و تدبیر سردار فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه و سردار معاون محترم بهداری رزمی این نیرو ادامه دارد و همچنین تا کنون بیش از ۱۰ عمل جراحی سرپایی و گچ‌گیری در این بیمارستان انجام شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    9 3
    درود خدا بر سپاه پاسداران.خدافوت .خسته نباشید.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    8 0
    سپاه چرا کارهایی که میکند به مردم گزارش می دهد ؟ ضد انقلاب از این گزارش ها بیچاره شده و سعی می کند به نحوی زحمات سپاه را زیر سوال ببرد. سپاه خار چشم امریکا. اسراییل. منافقین. و....شیاطین دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس