کد خبر 948484
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
شفر

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که این تیم نیاز به یک مربی بزرگ خارجی دارد نه یک مربی مانند وینفرد شفر.

به گزارش مشرق، حسن روشن در مورد وضعیت این روزهای استقلال و اینکه آنها سال ۹۸ را با نتایجی ضعیف آغاز کردند، گفت: وقتی تیمی برنامه کوتاه مدت داشته باشد طبیعتاً با مشکل مواجه می‌شود. از طرفی انتخاب مدیران هم یک طرفه است و مدیرعامل نمی‌تواند شرط بگذارد که به عنوان مثال قصد دارد یک برنامه سه یا پنج ساله را پیاده کند. وقتی بی‌ثباتی وجود داشته باشد، نتیجه‌اش همین می‌شود. استقلال با این شرایط شانس زیادی برای قهرمان شدن ندارد، البته مشکلات مهم‌تری در این‌سال‌ها وجود داشته که حل نشده‌اند و باید این مشکلات به صورت اساسی برطرف شوند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عوض شدن پنالتی‌زن این تیم در دربی ۸۹ و حاشیه‌هایی که در این مورد به وجود آمد، تأکید کرد: این موضوع به عدم مدیریت در باشگاه و تیم برمی‌گردد. در تیم بزرگی مثل استقلال نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. شما می‌بینید که در پرسپولیس چنین مشکلاتی خیلی کم دیده می‌شود. در نتیجه گرفتن پرسپولیس، مسائل روحی، روانشناسی و مدیریت نقش مهمی داشته است.

بیشتر بخوانید:

از ۳ ماه پیش تمرکز شفر را بر هم زدند

روشن در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال نباید در پایان فصل با شفر قطع همکاری کند، تصریح کرد: شفر ۱۸ سال پیش سرمربی الاهلی امارات بود که آن زمان هم می‌گفتند این مربی در یک بازی برنده است و در بازی دیگر نتیجه نمی‌گیرد. البته شفر آن زمان سوت نمی‌زد و شال گردن هم نمی‌انداخت. رفتار او واقعاً آلمانی بود، ولی بعد از سال‌ها خیلی چیزها تغییر کرده است! اعتقاد من این است که شفر به عنوان یک مربی بازنشسته به فوتبال ایران آمد و پول خوبی هم گرفت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: استقلال و پرسپولیس همچنان با مشکل نداشتن یک کمیته فنی قوی مواجه هستند. خسروانی (مدیرعامل سابق تاج) اطلاعات زیادی از فوتبال نداشت و یک دوچرخه‌سوار بود، ولی آن زمان استقلال یک کمیته فنی قوی داشت و این کمیته در تصمیم‌گیری‌ها نقشی مستقیم ایفا می‌کرد. به نظر من استقلال نیاز به یک مربی بزرگ خارجی دارد، همین‌طور مربیان بزرگ ایرانی که کاربلد باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال به حضور تأثیرگذار کریم باقری در کادر فنی تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مدتی پیش فرهاد مجیدی به استقلال آمد. طبیعتاً حضور فرهاد در استقلال اتفاق خوبی است، ولی کاش در این مقطع نمی‌آمد. حضور مجیدی در این شرایط چندان فایده نداشته است. او می‌توانست از ابتدای فصل به تیم اضافه شود. مجیدی می‌تواند به استقلال کمک کند. البته او باید بیشتر حرف بزند و تلاش کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فرمانی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    16 7
    اقای روشن شما که اینقدر بزرگ بزرگ میگید بفرمائید یه مربی بزرگ بیارید یا حرف نزنید
  • . IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    20 4
    من هوادار استقلالم و اعتقاد دارم اگه استقلال پیشکسوتای واقعی مثل پرسپولیس و بقیه تیم های بزرگ داشت هیچوقت حاشیه اطراف این باشگاه نبود خدا لعنت کنه غورباقه ای که همیشه ابو عطا میخونه،اونایی که به مردم کاری ندارن و فکر جیب خودشونن
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
      4 19
      کاملا از حرفات معلومه که لنگی هستی.با این کارات آبروی استقلال عزیز مارو نبر
  • ناشناس IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    18 4
    آقای روشن یه زمانی بازیکن خوبی بودید ولی الان دیگه دور دور شما نیست بهتره که اتیش بیار معرکه نباشید. چطور وقتی تیم نتیجه نمیگیره همتون از لونه میایید بیرون ولی وقتی دور برگشت که از ۸ بازی ۷ برد داشت صداتون در نمیومد.
  • برزابادی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    22 5
    ما که ندیدیم این حسن روشن تا حالا از یکی تعریف کرده باشه. فقط منتظره یکیو بکوبه. برو واسه خودت یه کار ابرومندانه پیدا کن.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    2 0
    فقط حررررررف
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    2 0
    شفر مربی بزرگی است ولی تیم استقلال برای اینکه بتواند قهرمان شود باید بازیکنان خود را از ابتدای فصل در اختیار داشته باشد و آخر هر فصل تیم از هم فرونپاشد.بعد در این۲هفته۵بازیکن کلیدی همزمان مصدوم شده اند بسیار تعجب آور است طارق و غفوری و دانشگر و صیادمنش و...
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    1 0
    نظرمنم ھمینہ حیف پول نیست بدی بہ شفر۔مثل کی روش
  • عبداله IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    3 0
    ايشان از زمين وزمان گلايه دارد شفرهم مربي بزرگي است شما اگر انتقادي داريداز باشگاه داشته باشيد كه باچه امكاناتي توقع داريد استقلال روند رو به رشدي داشته باشد مربي ابزار كارش رابايد داشته باشد بعداز آن انتظار داشت نبايد همه چيز را گردن مربي انداخت
  • تاج IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    قرار نیست برای استقلال مربی بزرگ خارجی بیارن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس