کد خبر 948314
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
ظریف نمایه

وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به اظهارات متناقض پامپئو که یک روز ایران را در آستانه فروپاشی توصیف کرده و روز دیگر ایران را قدرت بزرگ تهدید کننده ناتو دانسته، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر به اظهارات خیر «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درنشست ناتو درباره ضرورت مقابله با ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید

وی در این پیام نوشت: «تغییر ناگهانی عالی: یک روز آمریکا مدعی آن است که ایران در آستانه فروپاشی است و یک روز دیگر ما به عنوان یک "قدرت بزرگ" که ناتو را تهدید می‌کند به تصویر کشیده می‌شویم.»

ظریف ادامه داد: «پامپئو و رئیسش از هرگونه ادعای متناقض که مناسب رویدادی است که حرف می‌زننداستفاده می‌کنند. در مقابل، ایران پیوسته مسئولانه و صلح طلب است.»

وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه بار دیگر ایران را یک «تهدید» توصیف کرد و گفت آمریکا با اعمال تحریم علیه تهران تلاش می‌کند منابع مالی در اختیار ایران را محدود کند.

پامپئو که در پایان نشست وزرای خارجه پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واشنگتن صحبت می‌کرد، میزان چالش‌هایی که ایران برای آمریکا ایجاد کرده را «زیاد» خواند و گفت واشنگتن از تهران می‌خواهد «مانند کشوری عادی رفتار کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    8 1
    پامپئو کارش درسته
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    0 36
    قدم زدن با کری خوش گذشت جناب ظریف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس