کد خبر 948300
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: من از هواداران نساجی خواهش می‌کنم در بازی‌های آینده حرمت بازیکنان و مربیان حریف را حفظ کنند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم حریف قدرتمندمان را کنترل کردیم و شما دیدید در نیمه اول فقط روی یک کرنر به آنها فرصت دادیم. یکی دو موقعیت خوب هم حتی داشتیم و شاید اگر مهدی نظری را داشتیم می‌توانست حملات ما را پرقدرت‌تر کند. من از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و یک تشکر خالصانه و ویژه از هواداران عزیزمان می‌کنم چون آنها باعث دلگرمی ما هستند. مجموعه نساجی به عشق این هوادار امروز با همه وجودش کار کرد. من از هواداران نساجی خواهش می‌کنم در بازی‌های آینده حرمت بازیکنان و مربیان حریف را حفظ کنند. تماشاگران قائمشهری متین‌ترین و مودب ترین تماشاگران ایران هستند و من می‌خواهم این عنوان برای تماشاگران باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی قهر کرد!

سرمربی نساجی در خصوص وضعیت عباس‌زاده گفت: من در ۲۰ دقیقه آخر با او حرف زدم و به او گفتم وضعیت تو چگونه است که وی گفت نگران هستم چون بازی سنگین است. عباس‌زاده ۴ ماه است بازی نکرده ولی من دوست دارم او هر چه سریع‌تر به تیم ما اضافه شود.
وی در خصوص عملکرد داور گفت: در کل داور فوق العاده قضاوت کرد ولی باید یکی دو صحنه بود که باید یکی از آنها را دوباره ببینم.

جلالی در ادامه نشست خبری با اشاره به غیبت در تمرینات تیمش بعد از بازی با استقلال و حواشی که پیرامون استعفای او مطرح شده است گفت: تمرینات ما فقط چند روز بعد از بازی با استقلال تعطیل شد و آن زمان شرایط ما واقعاً بد بود. از دوم فروردین ما تمرینات را شروع کردیم و اگر من هم یکی دو روز در تمرینات نبودم می‌دانستم که چه کاری دارم انجام می‌دهم. من اصلاً استعفا نکردم و اگر قرار بود استعفا بدهم در نشست خبری اعلام می‌کردم. من با استاندار صحبت کردم و به آقای حدادیان هم گفتم که مشکلاتی داریم چون من وظیفه دارم برای بازیکنانم حرف بزنم و از آنها دفاع کنم. استاندار به من گفت درگیر سیل است ولی به زودی تصمیمات خوبی برای نساجی خواهد گرفت.

جلالی ادامه داد: اگر دوستانی که اطراف این دو عزیز یعنی مالکان باشگاه هستند بگذارند و کمک کنند می‌شود همه رو در رو حرف‌هایشان را بزنند. من مطمئن هستم تا این هفته مشکلات نساجی حل می‌شود. همه چیز برای کمک به نساجی است و خواهش من این است که دوستان زمینه حل مشکلات نساجی را فراهم کنند. اگر به این تیم ۴ بازیکن اضافه شود می‌تواند در فوتبال ایران آقایی کند.

جلالی در خصوص اینکه برنامه اش برای آینده لیگ گفت: هر بازی که در قائمشهر داشتیم بازی‌های سنگینی بوده، در بیرون از خانه هم بازی‌های سختی داریم ولی من به تیمم امیدوار هستم. بارها به حدادیان و صنیعی فر گفته ام اگر شما پای کار باشید این تیم می‌تواند موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس