کد خبر 948250
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
بونجاح

آقای گل لیگ قطر می‌گوید این تیم می‌خواهد قهرمانی در قاره را نیز تجربه کند.

به گزارش مشرق، بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد که ۳۹ گل به ثمر رسانده و نقش پر رنگی در قهرمانی این تیم دارد، می‌گوید: هدف اول ما قهرمانی لیگ را به دست آوردیم اما هنوز فصل تمام نشده و به دنبال افتخارات بیشتر هستیم. برای قهرمانی بیشتر از آقای گلی خوشحال هستم.

وی درباره کسب عنوان قهرمانی با السد، اضافه کرد: برای چهاردهمین قهرمانی السد بسیار خوشحال هستم. السد تیمی است که با فکر و اندیشه پیروزی به میدان می‌رود و همه بازیکنان فکر و اندیشه برد را قبول کردند و لمس می‌کنند. همدلی با کادرفنی نیز از جمله دلایل نتیجه گیری در این فصل بود و باعث شد تا تیم و باشگاه در مسیر قهرمانی همدل و همصدا باشند.

بیشتر بخوانید:

دلیل خوشحالی بیش از حد بونجاح بعد از گلزنی

بونجاح در ادامه افزود: السد تیمی برای هواداران داخلی است و ما هواداران متمایزی داریم که به ما کمک کردند بردهای زیادی کسب کنیم.

او درباره نقش کادرفنی، تصریح کرد: کادرفنی نقش مهمی در آماده سازی بازیکنان داشتند و کار بزرگی انجام دادند و کمک کردند بازیکنان در هر بازی در وضعیت خوبی باشند و نتایج درخشانی بگیریم و این موضوعی بود که باعث شد در نتیجه گیری درخشان باشیم.

وی ادامه داد: اکنون روی دیگر مسابقات تمرکز داریم و می‌خواهیم بار دیگر قهرمان شویم و آرزوهای بزرگی در لیگ قهرمانان داریم.

این بازیکن الجزایری که با ۳۹ گل در صدر جدول گلزنان است، درباره کسب عنوان آقای گلی گفت: با توجه به تفکر و سبک تیم گل زدن کار سختی نیست و خوشحالم که این اتفاق افتاد. این یک دستاورد بزرگ برای من است که قابل توصیف نیست. کسب این عنوان ممکن نبود مگر با کمک دیگر بازیکنان.

بونجاح در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: بعد از قهرمانی در لیگ به دنبال قهرمانی در قاره هستیم زیرا این هدف بازیکنان و باشگاه هست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس