کد خبر 948203
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
علی خطیر

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته است ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلالی جدید بسازیم.

به گزارش مشرق، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: بنده هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته‌ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی تیم نبوده و نخواهد بود. همان‌طور که قبلاً مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

وی در ادامه افزود: آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان است و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه نهایت توان خودم را برای کمک به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

بیشتر بخوانید:

کادرفنی باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من کنار آقای شفر بوده، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است، دریغ نخواهم کرد.

خطیر خاطر نشان کرد: همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته است ما می‌خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلالی جدید بسازیم که قطعاً این کار با وجود مربی صاحب‌نام و بزرگی به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم آقای شفر حمایت کامل هیئت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب به عنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • RO ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    0 0
    استقلال جدید با رفتن امثال شما کار نابلد ها شکل میگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس