کد خبر 948084
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
اولین سری گلکسی S10 با پلمپ باز شده به دست خریداران رسید! +تصاویر

روز گذشته اولین سری از مدل‌های پیش فروش گلکسی S10 به دست مشتریان رسید که بخش زیادی از این مدل‌ها در جعبه‌هایی با پلمپ باز شده قرار گرفته بودند.

به گزارش مشرق، طرفداران سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار برای معرفی گلکسی S10 و پس از آن فرا رسیدن زمان عرضه این مدل، در نهایت در روز گذشته اولین بسته‌های پیش خرید را دریافت کردند. سامسونگ از قبل اعلام کرده بود که در هشتم مارس پرچمدار خود را به بازار عرضه می‌کند و از طرفی اولین بخش از بسته‌های پیش فروش نیز در این روز به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

اطلاعات جدید گلکسی نوت ۱۰ فاش شد

از این به بعد زمان آن است که گلکسی S10 واقعاً علمکرد خوب خود را به خریدارن اثبات کند و نشان دهد آن همه تعریف و تمجیدهای سامسونگ و همچنین نقدها و بررسی‌هایی که طی چند هفته گذشته به توانایی بالای این مدل اغراق کرده اند واقعیت بوده است.

اولین سری گلکسی S10 با پلمپ باز شده به دست خریداران رسید! +تصاویر //////

اما سامسونگ در اولین گام تعداد زیادی از خریداران را ناامید کرد، طبق اعلام جمع زیادی از خریدارانی که روز گذشته گلکسی S10 خود را دریافت کرده اند، جعبه این مدل از پیش باز شده بود و پلمپ آن از بین رفته بود، با این وجود به نظر می‌رسد بسته‌ها قبل از رسیده به دست مشتریان باز شده است. البته این خریداران اعلام کرده اند که هیچ گونه مشکلی شامل شکستگی، رنگ رفتگی و خوردگی در اقلام داخل جعبه دیده نشده و تعداد اجناس داخل جعبه نیز کم نشده است اما در هر صورت پلمپ جعبه گوشی باز بوده که این مورد باعث ناراحتی بخشی از این خریداران شده است.

اولین سری گلکسی S10 با پلمپ باز شده به دست خریداران رسید! +تصاویر //////

در حال حاضر دلیل این اتفاق مشخص نیست، حتی اعلام نشده که این مشکل از طرف شرکت سامسونگ بوده یا مربوط به شرکت پستی تحویل دهنده کالا است. اما زمانی که خریداران با پرداخت هزینه بالا اقدام به پیش خرید پرچمدار سامسونگ می‌کنند انتظار دارند که این مدل بدون نقص و مشکلی به دست آن‌ها برسد.

اولین سری گلکسی S10 با پلمپ باز شده به دست خریداران رسید! +تصاویر //////

در حال حاضر برخی از این مشتریان خواستار بازگردانی مدل خود و جایگزینی آن با یک مدل پلمپ شده هستند، به نظر می‌رسد این دسته از افراد احتمال می‌دهند که مدلی که به دستشان رسیده قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است یا در زمان ارسال کالا، شرکت پستی برخی از این قطعات را با مدل تقلبی تعویض کرده باشد. سامسونگ نیز تاکنون در مورد این مشکل پیش آمده نه توضیحی ارائه داده و نه عذرخواهی کرده است و فعلاً دلیل بروز این مشکل و راه حل رفع آن مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس