به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی با اشاره به جذب امریه سربازی از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه برابر تبصره دو ماده ۵ قانون خدمت وظیفه عمومی، از بین مشمولان بسیجی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی و بالاتر برای خدمت سربازی در پروژه‌ها و کارگاه‌ها در هر دوره اعزام طبق ضوابط سپاه جذب می‌کند.

وی افزود: ذکر این نکته ضروری است که تکمیل فرم ثبت نام هیچ گونه تعهدی برای پذیرش سربازی در قرارگاه ایجاد نمی‌کند و مشمولان باید منتظر بررسی مدارکشان از سوی این قرارگاه باشند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سردار کمالی به انتشار کلیپ آواز و گریه دو سرباز

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تاریخ اعزام پذیرفته شدگان نهایی گفت: به پذیرفته شدگان نهایی تا یک ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمت به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار کمالی تصریح کرد: پذیرفته شدگان قطعی موظفند در مهلت مقرر مدارک مورد نیاز را به آدرسی که اعلام می‌شود تحویل دهند.

وی با اشاره به رشته‌های تحصیلی که این قرارگاه از بین آنها امریه سربازی جذب می‌کند، گفت: فارغ‌التحصیلان با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، حقوق، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، مهندسی نقشه برداری، بهداشت حرفه‌ای، مهندسی کشتی سازی، مهندسی شیمی، بهداشت ایمنی و محیط زیست(HSE)، مهندسی صنایع، مهندسی معدن، مدیریت، حسابداری، مترجم زبان انگلیسی، مدیریت پروژه و بیمه جذب می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای یادآور شد: شرط معدل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است اما حداقل برای مقطع کارشناسی معدل فرد باید ۱۴ و برای دوره کارشناسی ارشد حداقل باید ۱۴.۵ باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس