کد خبر 947979
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
برق‌۲۹۱ روستای لرستان وصل شد/ فعالیت ۱۰۰ اکیپ عملیاتی برای رفع مشکل خاموشی روستا‌ها

مدیر عامل برق لرستان گفت: حدودا ۳۲ هزار خانوار روستایی در اثر سیل بی برق شدند، ولی تا ۱۴ فروردین ساعت ۹ صبح ۲۹۱ روستا باهمت تلاشگران صنعت برق استان برقدار شده اند.

به گزارش مشرق، فریدون خودنیا در خصوص خسارات وارده به شبکه‌های توزیع برق استان لرستان در اثر سیل ۱۲ فروردین اظهار کرد: ۶۷۰ روستای استان و بخش اعظمی از شهر پلدختر و بخش‌های زیادی از جنوب شهر خرم آباد و بخش‌های اطراف و همچنین کل شهر معمولان در معرض سیل قرار گرفته و علاوه بر بی برق شدن خسارات فراوانی به تاسیسات برقی آن‌ها وارد شد.

ببینید

عکس / تصاویر هوایی از مناطق سیل زده پلدختر‎

عکس / پلدختر؛ غرق در آب و گِل

مدیر عامل برق لرستان گفت: حدوداً ۳۲ هزار خانوار روستایی در اثر سیل بی برق شدند، ولی تا امروز ۱۴ فروردین ساعت ۹ صبح ۲۹۱ روستا باهمت تلاشگران صنعت برق استان برقدار شده اند.

وی افزود: در ساعات اولیه سیل به‌دلیل قطع راه‌های ارتباطی امکان خدمات رسانی وجود نداشت و به مرور با بسیج امکانات ۸۵ اکیپ در سراسر استان به کمک مردم سیل زده شتافتند.

خودنیا گفت: در روز اول ۳۲ مگاوات خاموشی داشتیم که در حال حاضربه کمتر از ۲۷ مگاوات رسیده و در حال حاضر آمار اکیپ‌ها را به ۱۰۰ تیم قوی رساندیم.

مدیرعامل برق لرستان گفت: تعداد ۱۲ فیدر (خطوط توزیع برق) در اثر سیل قطع شده بود که نیروهای زحمت کش اجرایی برق استان آن را به ۶ فیدر رسانده اند.

خودنیا در ادامه گفت: با توجه باینکه فعلاً در تعدادی از مسیرها راه خدمات رسانی باز نشده و همکاران فنی تاکنون نتوانسته اند جهت تعیین میزان خسارات اقدام کنند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ اکیپ توانمند و اجرایی در حال تامین برق روستاهای بی‌برق هستند و همچنان با تمام توان خود در حال خدمت‌رسانی هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس