کد خبر 947926
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
پاداش ۲۵ میلیون دلار برای سر ابوبکر البغدادی

هواپیماهای آمریکایی اطلاعیه هایی بر روی استان الانبار ریختند که در آن از پاداش ۲۵ میلیون دلاری برای کسی که مکان سرکرده داعش را لو دهد یا وی بُکشد، خبر داده شده است.

به گزارش مشرق به نقل از العربی الجدید، هواپیماهای آمریکایی اطلاعیه‌هایی بر روی استان الانبار ریختند. در این اطلاعیه‌ها از پاداش ۲۵ میلیون دلاری برای هر که اطلاعاتی از مکانی که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در آن به سر می‌برد، بدهد، خبر داده شد.

پلیس عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی اطلاعیه‌هایی بر روی شهرهای این استان ریختند که شامل عکس ابوبکر البغدادی و پاداش ۲۵ میلیون دلاری برای کسی است که از جای وی خبر داشته باشد یا بتواند وی را بُکشد. دهها اطلاعیه شامل عکس بغدادی و نام وی در شهرهای بالادست فرات و مناطق صحرایی و شهرک‌های مجاور مرز با سوریه، اردن و عربستان ریخته شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    2 1
    تا الان ۴۰ بار مطرح شده که مرده و معلوم نیست چرا نمیمیره و چرا حین فراری دادن توسط بالگرد امریکایی انرا هدفگیری نمیکنند؟
  • علی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    0 2
    ابو بکر بغدادی به خاطر آمریکا واسراییل جنایت بی شماری انجام داد.حالا ارباباانشان ازترس فاش شدن اطلاعاتشان جایزه تعیین می کنند برای کشتن شان دیگر به دردشان نمی خورد.بغدادی تمام اطلاعات را ضبط کند .به خبرگزاری ها برساند حداقل از آنها انتقام بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس