کد خبر 947895
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سپیدرود تیمی است که سخت می‌بازد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود گفت: عرض تسلیت بابت درگذشت بزرگمرد هنر ایران جمشید مشایخی دارم. همچنین بابت درگذشت هموطنان در سیل استان‌های فارس و گلستان تسلیت می‌گویم. از خداوند می‌خواهم که لطف و عنایت داشته باشد. درود بر مردم ما که پشت هموطنان‌مان را خالی نکردند. عید مبعث را هم تبریک می‌گویم.

وی درباره بازی فردا اظهار داشت: این شانس را داشتم که ۱۰ بازی آنها را نگاه کنم و گروه آنالیزمان کار کرده است. تیمی هستند که سخت می‌بازند و شرایط بازنده را قبول ندارند. در خانه خودشان که خیلی خوب بازی می‌کنند و مقابل پرسپولیس و سایپا و استقلال خوزستان خوب بودند. سپیدرود نشانه یک تیم کامل شمالی است. ما هم وضعیت بدنی‌مان خوب است و از ترکیب ۱۱ نفره جدا شدیم و به ترکیب ۲۰ نفره رسیدیم. این توانایی را داریم که جوانان‌مان هر کدام که بازی می‌کنند کیفیت بازی‌مان را حفظ می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر +اسامی داوران

منصوریان ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که کیفیت بازی‌ها در صدر جدول با پایین جدول تفاوتی ندارد. برای همین به بچه‌ها گفتم و برای بازی‌های بزرگ آمادگی کامل داریم اما اگر احساس این را داشته باشند که سپیدرود پاییین جدول هست سخت در اشتباه خواهند بود. با تمام احترام به سپیدرود نگاه می‌کنیم و به داخل زمین می‌رویم و امیدوارم با نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کردیم بتوانیم ۳ امتیاز را در داخل خانه نگه داریم.

منصوریان درباره شناخت آنالیزورهای ذوب‌آهن از سپیدرود رشت گفت: وقتی گروه آنالیزمان شروع به فعالیت می‌کند کل لیست تیم حریف را چک می‌کند و نحوه بازی و جایگاه بازیکنان را هم بررسی می‌کنیم. جوانان خوبشان را می‌شناسیم، اسم نمی‌برم اما آنها بازیکنان فوق‌العاده خوبی دارند. شاید تغییرات مربی و مدیریت آنها را از فرم خوب‌شان جدا کرده باشد ولی اصلاً شکل بازنده را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: کیفیت خط دفاع‌مان یکنواخت است و ما در خیلی از بازی‌ها با وحید محمدزاده شروع کردیم و در بعضی از بازی‌هایمان با نژادمهدی و هادی محمدی بازی کردیم، نیما طاهری را هم داریم که در آینده یکی از ستون‌های فوتبال کشور خواهد شد، اگر لازم باشد از تجربه حمید بوحمدان هم می‌توانیم استفاده کنیم. شرایطی را به وجود آوردیم که در هر پست ۲ بازیکن آماده داشته باشیم و دغدغه نداشته باشیم که مثل بعضی از دوستان از ۱۱ بازیکن فیکس استفاده کنیم. دستمان پر است و جوانان فوق‌العاده‌ای داریم و به ما اجازه می‌دهند که اگر بازیکنی از جمع ما جدا شد هیچ دغدغه‌ای نداشته باشیم.

منصوریان درباره مصدومان تیمش گفت: مصدوم نداریم و علیرضا منظمی هم که یکی از بازیکنان جوان‌مان هست، دو هفته دیگر خوب می‌شود.

وی ادامه داد: یک تشکر باید از مجموع آکادمی باشگاه داشته باشم. ۵-۶ بازیکن از تیم‌های پایه آوردیم که اکثرشان حدود ۱۶-۱۷ سال سن دارند و فوق‌العاده هستند. به آقای سعید آذری تبریک می‌گویم بابت تشکیل این آکادمی، اگر طراحی این آکادمی طوری باشد که فضای آن را گسترش دهیم. فکر می‌کنم در ۳-۴ سال آینده باشگاه ذوب‌آهن با هر سرمربی احتیاج به خرید نداشته باشد و جا دارد تشکر کنم از جمشید رشیدی و علی دهقان که وقت می‌گذارند. این عزیزان خیلی زحمت می‌کشند و این سیستم را من فقط درباره سپاهان و فولاد خوزستان فقط شنیده بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی در رابطه با پخش نشدن برنامه ۹۰ گفت: من فقط به مسائل مربوط به بازی با سپیدرود پاسخ خواهم داد.

وی در پایان درباره زمان بازگشت محمدرضا خلعتبری و رحیم زهیوی به تمرینات ذوب‌آهن عنوان کرد: خلعتبری و زهیوی هر دو عمل‌شان را انجام دادند. زهیوی روی تردمیل می‌تواند بدود. خلعتبری هم با شرایط روحی و روانی که دارد خیلی زود برمی‌گردد. من اصلاً به سن خلعتبری نگاه نمی‌کنم. من همیشه احساس می‌کنم که ۲۲ سال سن دارد و به همین خاطر می‌خواستم که در تیمم باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس