کد خبر 947893
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
حسین فرکی

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کاملاً متحول شده است و بازیکنان خوبی جایگزین بازیکنان قبلی کرده است.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا به مردم کشورمان اتفاقات اخیر را تسلیت می‌گویم. متاسفانه خبرهای بدی در روزهای اخیر به گوش‌مان می‌رسد. در مورد بازی با پرسپولیس ما یک بازی متفاوت‌تر نسبت به نیم‌فصل اول خواهیم داشت. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کاملاً متحول شده و بازیکنان خوبی جایگزین بازیکنان قبلی کرده است.

بیشتر بخوانید:

غیبت سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با پیکان

فرکی افزود: همین اتفاقات خوب و جذب بازیکن جدید هم باعث شده است تا پرسپولیس مانند دو سال گذشته امسال هم در کورس قهرمانی باشد. فراموش نکردیم این تیم در دو فصل قبل هم به عنوان قهرمانی لیگ رسیده است مطمئناً پرسپولیس از تمام توانش برای پیروزی مقابل ما استفاده می‌کند و همین موضوع کار را برای هر تیمی سخت می‌کند از طرفی شرایط تیم ما هم در نیم فصل دوم تغییر کرده است. ما حتی می‌توانستیم در بازی‌های گذشته امتیازات بیشتری کسب کنیم. متاسفانه در دو بازی قبل به جای ۶ امتیاز فقط ۲ امتیاز به دست آوردیم که این موضوع هم حاصل بدشانسی و مسائل دیگر بود.

سرمربی تیم پیکان در ادامه تصریح کرد: در مجموع بعد از بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و با این انگیزه هم امیدواریم بازی خوبی مقابل پرسپولیس که تیم قابل احترامی است انجام دهیم. در راس این تیم برانکو ایوانکوویچ دوست خوب من حضور دارد که من همه جوره او را قبول دارم. این مربی آمار قابل قبولی هم از خود برجای گذاشته چه زمانی که در پرسپولیس بود و چه الان برای من به عنوان یک شاگرد افتخار دیگری است که در با تیم پیکان مقابل او قرار می‌گیرم. تلاش ما این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و به دنبال ۳ امتیاز هم هستیم چرا که نسبت به حریف استرس و فشار کمتری روی تیم ما است. به طور حتم پرسپولیس به دنبال پیروزی در این دیدار است تا از رقبای خود در سطر جدول عقب نماند بعد از چند سال در این فصل رقابت سختی برای قهرمانی وجود دارد و همین موضوع کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. البته زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است و من هم از این موضوع لذت می‌برم.

وی گفت: به قول برانکو زیبایی فوتبال به تماشاگران آن است و قطعاً انگیزه تیم‌ها مقابل هواداران متفاوت خواهد بود ما هم با همین انگیزه امیدواریم پرسپولیس را شکست دهیم. البته باید یادآوری کنم ما با پرسپولیسی بازی می‌کنیم که دربی را برده است، اما هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد با تمام این حساسیت‌ها امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

فرکی در مورد عملکرد خط حمله تیمش و همچنین آمار خوب پرسپولیس در خط دفاع یادآور شد: تیم ما از زمانی که من به این تیم آمده‌ام حداقل می‌توانسته در مسابقات خود تعداد گل‌هایش را دو برابر کند. فیلم بازی ما موجود است و می‌توانید ببیند ما موقعیت‌های صددرصدی زیادی را از دست دادیم البته از آخرین بازی خودمان در سال گذشته مقابل صنعت نفت تا به امروز ما فقط توانسته‌ایم دو جلسه تمرین دلخواه‌مان را انجام دهیم. این مدت یا تمرینات تعطیل بود و یا به شرایط جوی در سالن تمرین کردیم ما وقتی این زمان‌ها را از دست می‌دهیم باید در بازی به دنبال شانس یا اتفاقات دیگر باشیم. به هر حال ما در جریان بازی تلاش‌مان این است که از حاصل زحمات‌مان در ۹۰ دقیقه استفاده کنیم با شرایطی که داریم پیش می‌رویم دوست داریم کارهای زیادی انجام دهیم اما شرایط همین است. توصیه‌مان به بازیکنان نیز این است که در ضربات آخر دقت بیشتری انجام دهند استراتژی ما در این فصل این است که در رده‌های میانی جدول قرار بگیریم و در فصل بعد موفق باشیم.

وی در پایان با اشاره به تعطیلی برنامه ۹۰ گفت: جا دارد اینجا از برنامه ۹۰ حمایت کامل کنم امیدوارم تجدید نظری در صدا و سیما صورت بگیرد تا بتوانیم دوباره شاهد این برنامه باشیم چون برنامه ۹۰ کمک زیادی به فوتبال ما کرده است در بحث انتقال تیم‌ها به شهرستانها. عادل فردوسی‌پور و برنامه او کمک زیادی کرده است و احساس می‌کنم امروز جای این برنامه خالی است امیدوارم با یک سیاست‌گذاری خوب و تعامل شاهد بازگشت این برنامه باشیم. حداقل برنامه ۹۰ به ما مربیان کمک زیادی کرده است و سوالات و ابهامات زیادی را هم برطرف کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس