پلیس فتا نمایه

پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه کمک به سیل زدگان در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد و از ان ها خواست تا هنگام کمک کردن مراقب باشند به شماره کارت و یا حساب های جعلی و شخصی وجهی واریز نکنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ «علی کریمی» در خصوص این شیوه از کلاهبرداری، اظهار داشت: برخی از کلاهبرداران با عناوین مختلف از جمله کمک برای خرید لوازم اولیه اقدام به درج شماره حساب‌های بانکی در شبکه‌های اجتماعی می‌نمایند و پس از مدتی اقدام به برداشت از حساب و سرقت از وجه واریزی مردم کرده و کوچکترین مبلغی به مردم آسیب دیده نخواهند کرد.

وی در خصوص شایعه پراکنی در فضای مجازی افزود: کسانی که با انتشار محتوایی از قبیل تصاویر و کلیپ‌های جعلی اقدام به تشویش اذهان عمومی نمایند، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک/ چند نفر در حوادث سیل نوروز جان باختند؟

تکذیب برخورد یگانهای سپاه با مردم سیل زده

سرهنگ کریمی تاکید کرد: کاربران در هنگام پرداخت وجه تنها به شماره حساب‌های رسمی و اعلام شده کمک های خود را ارسال و به دیگر شماره حساب‌هایی که مورد تایید هیچ سازمانی نیستند توجه نکرده و موضوع را سریعا به مراکز انتظامی اعلام نمایند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش فوریت های پلیسی و شماره تماس 08321821920 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    8 0
    الان فرصتی است برای سلبربتی نقاش و سینما و فیلم و موسیقی و ورزشکار که در تیغ زدن عوام بدبخت و بیسواد و عاطفی استفاده کنند و مردم بیسواد را بچاپید و از احساس و عواطف استفاده کنند و پول را ببرند خارج یا زمینخواری و امور عیاشی استفاده کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس