سیل نمایه

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، سازمان هواشناسی کشور استان های بارانی هفته آینده را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی جدیدی از ۱۷ فروردین ماه در کشور اطلاعیه جدید را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه ۹۸/۰۱/۱۶ وارد کشور شده و طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در سطح کشور فعال خواهد بود. پیش بینی می‌شود که در غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال فارس بارش باران بین ۲۵ تا ۳۵ میلی متر رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

رشد ۱۷۸ درصدی بارش‌ها نسبت به سال قبل +جدول

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین با حرکت این سامانه به سمت شمال شرق کشور از بعد از ظهر شنبه تا بعد از ظهر روز یکشنبه بارش باران در استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات تهران و البرز بین ۲۰ تا ۳۵ میلی متر برآورد می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده است که با توجه به سیلاب و بارش‌های شدید سامانه قبلی، سازمان‌های مرتبط با مدیریت منابع آب تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات ناشی از سیلاب احتمالی به عمل آورند.

بنا بر این اطلاعیه روز پنج شنبه با بروز رسانی تغییرات سامانه، اطلاعات لازم با دقت بیشتر به آگاهی هموطنان و مسئولین محترم خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    10 3
    نوبتی هم باشه الان دیگه وقت آتشفشان و گردبادهاست.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      3 0
      عذاب اقوام تمام پیامبران بر ما نازل شد چون با رای دادن به روحانی گناه اقوام تمام پیامبران رو مرتکب شدیم!!
  • Mahdi IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    3 1
    وقتی در شرایطی قرار داریم که هیچ‌کس به هم نوع خودش کمک نمی‌کند خدا هم از ما رو گردان میشود نزول و ربا خواری در بانکها و بین مردم رواج یافته بطوریکه زندگی من دچار ورشکستگی شده چهارده سال کار کردم و همه زندگی من مصادره بانک و سود به موسسات مالی شد از خدا خواستم آنچه لایق این نظام هست را به آنان عنایت کند
    • ناشناس IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
      0 0
      بابا عجب نفسي داري دعا كن كارو بار خودتو ما خوب بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس