کد خبر 947772
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
پیکان

پیکان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم در ورزشگاه شهرقدس روز پنجشنبه میزبان پرسپولیس صدرنشین است.

به گزارش مشرق، پیکان در حالی پا به هفته بیست و چهارم می‌گذارد که در هفته قبل برابر سپیدرود به تساوی رسید و با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفت. شاهین ثاقبی هافبک تهاجمی تیم پیکان در رابطه با شرایط این تیم قبل از بازی با پرسپولیس گفت: «بعد از بازی برابر استقلال بچه‌ها تصمیم گرفتند که اوضاع را درست کنند و واقعاً تیم هم به شرایط خوب رسید.» او افزود: «در ابتدا آقای فرکی به زمان نیاز داشت تا ترکیب اصلی تیم را پیدا کند و به همین دلیل در بازی‌های ابتدایی ترکیب‌های مختلفی را به میدان فرستاد.» او افزود: «ما حتی در بازی با سپاهان که باختیم هم مستحق باخت نبودیم اما بعد از برد برابر ماشین سازی نتایجمان بهتر شد.»

بیشتر بخوانید:

جلال حسینی: نباید در باد پیروزی دربی بمانیم

ثاقبی درباره شرایط اینروزهای خودش هم گفت: «من خداراشکر در شرایط خوبی هستم و چند بازی است که کادرفنی از من در ترکیب استفاده می‌کند. امیدوارم اگر مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار گرفتم بتوانم نمایش خوبی داشته باشم.»

هافبک تهاجمی پیکان با اشاره به بازی حساس روز پنجشنبه برابر پرسپولیس هم گفت: «بازی سختی داریم. پرسپولیس خیلی با انگیزه است و مهره‌های خیلی خوبی دارد. اما این موضوع برای ما هم انگیزه مضاعفی را به وجود آورده است. ما در بازی‌های اینچنینی با تمام توان و صددرصد به زمین می‌رویم.» او افزود: «این بازی در زمین خودمان برگزار می‌شود و هرچند تماشاگران پرسپولیسی در آن بیشتر خواهند بود اما ما باید از موقعیت میزبانی مان استفاده کرده و این بازی خانگی را ببریم. خودم دوست دارم که انشالله در این بازی برای پیکان گل بزنم.»

شاهین ثاقبی درباره جایگاه پیکان در جدول گفت: «ما در این دو بازی آخر واقعاً بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های بالای نود درصد را گل نکردیم. اگر فرصت‌هایمان را گل می‌کردیم الان در رده ششم. بودیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    0 0
    پیاز هم اومده داخل میوه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس