شفر پاتوسی

سرمربی استقلال گفت: از نژادپرستی متنفرم و کسی که این موضوع را مطرح کرده باید زندانی شود.

‌به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: می‌خواهم قبل از هر چیز راجع به آن پنالتی صحبت کنم. شاید هنوز کسانی باشند که می‌خواهند راجع به این پنالتی صحبت کرده و راجع آن بحث کنند. ما یک تیم فوتبال هستیم و فردا هم بازی داریم و مشکلی هم داشته باشیم خودمان در اتاق خودمان حل خواهیم کرد نه بین مردم. باشگاه هم در مورد تصمیمات انضباطی نکاتی را منتشر کرد و با مردم در میان گذاشت اما در مورد این مسائل فقط در تیم خودمان صحبت می‌کنیم نه بیرون.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ به استقلال؛ پاتوسی خواهان جدایی!

سرمربی تیم استقلال گفت: فکر می‌کنم شما همه من را می‌شناسید، سبک کار من را می‌شناسید ما هم با هم می بریمو با هم می‌بازیم یک مساله بسیار مهم این است که من در اینستاگرام خواندم که بحث نژادپرستی در استقلال به وجود آمده است، من در خیلی از کشورها کار کرده ام. شاید کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند شاید از تهران خارج نشده اند، من در آفریقا و جاماییکا کار کرده نه فقط برای یک ماه برای سه سال، در جام جهانی، جام طلایی و جام ملت‌ها حضور داشتم و موفقیت‌های زیادی داشتم.

شفر ادامه داد: من از نژادپرستی متنفرم چه برسد به آنکه درباره آن صحبت کنم. آن بحثی که درباره نژادپرستی مطرح شد پژمان، خسرو و رحمتی با من صحبت کردند و گفتند این موضوع بسیار بد بوده است. نمی دانم چه کسانی این حرف‌ها را زده اند اما هر کسی این حرف‌ها را مطرح کرده تنها به تیم ما آسیب نمی‌زند بلکه به ایران آسیب می‌زند در اروپا هم نژادپرستی بسیار بد است و هیچکس آن را تأیید نمی‌کند.

وی افزود: شما می‌دانید به دلیل انتقال سریع اطلاعات در اروپا شاید خیلی‌ها این موضوع را که در استقلال اتفاق افتاده پیگیری می‌کنند اگرچه این موضوع صحت ندارد و برای کسی که این حرف را زده بسیار بد است ما باید درباره ایران از افتخاراتش صحبت کنیم نه نکات منفی.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: عزت و آبرویی که در ایران است مورد تهاجم قرار گرفته، به مدیرعامل باشگاه گفتهام کسی که این موضوع را مطرح کرده باید زندانی شود. متأسفانه این حملات خیلی راجع به من، تیمم و کادر فنی صورت گرفته اما این بار در این موضوع زیاده روی شده و باید در این خصوص شکایت شود.

شفر اظهار داشت: امروز دیدم در رسانه‌ها الحاجی گرو گفته است هرگز در ایران و در باشگاه استقلال چنین چیزی ندیدهام و با من بدرفتاری نشده بود. دستیار من میگوئل جاماییکایی است و در تمام نقاط ایران کسی به او توهین نکرده و همه او را دوست دارند. شاید شما ایسما و پاتوسی را دیده باشید. بیش از یک سال است در ایران هستم، مردم ایران را دوست دارم و مطمئن باشید هر کسی این حرف را زده باید پیدا شده و راهی زندان شود. این صحبتی که می‌کنم در مورد آدم خیلی بد بود و حالا می‌خواهم درباره بازی فردا صحبت کنم.

وی در خصوص بازی مقابل سایپا گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم قبل از بازی گذشته و بعد از آن گفتم تیم بسیار فوق العاده ای داریم استعدادهای خ وبی داریم هیجان و شور، قدرت و شخصیت بالایی در استقلال است این تیم برای آینده است و از این بابت نگرانی ندارم کار ما تازه شروع شده است سه ماه پیش اواسط جدول بودیم اما الان بالای جدول هستیم و مطمئنم بهتر خواهیم شد.

وی تاکید کرد: سپاهان، تراکتور و پرسپولیس آماده هستند اما ما هم آماده ایم، باید یک تیم بسیار خوب را آماده کنیم بلکه نه برای دو، سه سال بلکه برای سال‌های متمادی من می‌خواهم استقلال در آسیا شماره یک باشد، من به تیمم اعتماد دارم چند بازیکن مصدم داریم که نفرات جدید جایگزین آنها می‌شوند و آنهایی که فردا بازی می‌کنند بهترین هستند و با وجود مشکلاتی که وجود دارد اجازه نمی‌دهیم کسی برای هواداران و ما مشکل ایجاد کند

شفر گفت: فردا هواداران به ورزشگاه می آیند تا ما سه امتیاز را بگیریم شاید برای بازی با الهلال هم هزار هوادار به ورزشگاه بیایند ولی تیم شأن را تشویق می‌کنند می دانم بابت شکست برابر پرسپولیس ناراحتند اما فردا همه برای موفقیت استقلال به ورزشگاه می آیند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای باقی ماندن در کورس قهرمانی دارید یا خیر، گفت: ما هنوز برای قهرمانی شانس داریم، ۷ هفته باقی مانده، برای تمام تیم‌ها این شرایط وجود دارد. به خصوص برای ما و پرسپولیس که هر چهار روز یکبار در ایران و آسیا بازی داریم. ما باید مرتب در پرواز باشیم. به همین دلیل با فدراسیون فوتبال صحبت کردیم و اگر هر تیم از ایران به مرحله بعد لیگ قهرمانان برود برای فوتبال ما خوب است. امیدوارم فدراسیون فوتبال برنامه‌های ما را تغییر دهد شاید هم ایراد از AFC باشد که شروع و پایان مسابقاتش با فوتبال ماست.

وی تصریح کرد: برای سپاهان و پدیده خوب است زیرا در لیگ قهرمانان نیستند بازیکنان ما همگی باید آماده باشند شرایط حرفه‌ای فوتبال این است. نفرات استقلال باید شرایط روحی و جسمی خود را به خوبی نگه دارند مثل دیدار قبل که سهرابیان برای ما بازی کرد به خاطر مشکلی که برای دانشگر به وجود آمد همه بازیکنان باید برای موفقیت استقلال آماده باشند.

شفر در مورد بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال گفت: او باید در مورد مصدومیتش با کادر پزشکی صحبت کند و در حال حاضر به دلیل محرومیت اجازه تمرین ندارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برابر تیم سایپا محروم و مصدوم دارید گفت: در حال حاضر من نمی‌توانم نظر قطعی بدهم و باید با دکتر صحبت کنم و نظر دهم.

وی در خصوص وضعیت صیادمنش و وریا غفوری گفت: وضعیت صیادمنش هنوز مشخص نیست. ما در دیدار قبل قدرت جوانی مان را تا حدودی از دست دادیم. صیادمنش باید به آمادگی کامل برسد تا بتواند مقابل الهلال به میدان برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس