کد خبر 947708
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
علی دایی

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا دیدار فردای تیمش مقابل استقلال را مهم و حساس توصیف کرد.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا (چهارشنبه) تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: سال نو را تبریک می‌گویم. همچنین بابت حادثه سیل در مناطق مختلف کشور تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله این سیل جای خود را با سیل رحمت الهی عوض کند و مردم سال خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

استقلال -سایپا؛ جدالی برای انتقام

وی دیدار فردای تیمش مقابل استقلال را حساس و مهمی خواند و گفت: قرار نیست این بازی را دست‌کم بگیریم. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. ما فردا با استقلالی که برای قهرمانی می‌جنگد، بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره جوان بودن بازیکنان تیمش گفت: نگران جوانی تیمم نیستم. بازیکنان جوان ما در نیم‌فصل دوم کمک زیادی به تیم کردند و مطمئنم باز هم به ما کمک خواهند کرد. ما با همین جوانان به هیچ تیمی باج نداده و در ادامه لیگ هم نخواهیم داد. فردا هم برای برد به میدان می‌رویم، درست مثل همه بازی‌های‌مان و فرقی ندارد که با استقلال بازی داشته باشیم یا پرسپولیس و یا اینکه در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم و یا سایر استادیوم‌ها. تنها هدف ما در همه‌ی بازی‌ها کسب سه امتیاز است.

دایی در واکنش به صحبت‌های محمدرضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی که گفته بود او هم باید به مانند سرمربی سایپا اعتراض کند، گفت: مهاجری از دوستان من است و او را دوست دارم. با این حال باید بگویم که اعتراضات به حق ما همیشه باعث شده است که اوضاع بدتر شود! شما خبرنگاران هم نباید به سادگی از روی این مسائل عبور کنید. آیا یک نفر به کمیته داوران گفته است که چرا رضا عادل که شمالی است در دو بازی پیاپی با نفت مسجدسلیمان داور ما بوده است! با همه مشکلاتی که با قضاوت عادل داشتیم او دوباره برای قضاوت بازی‌های تیم ما معرفی شده است. شما این‌گونه می‌توانید کمک کنید نه اینکه فقط حاشیه‌ها را بنویسید.

وی ادامه داد: چرا داوری که سر تیم ما را در رشت برید و یک پنالتی و گل سالم تیم ما را نگرفت در بازی با نساجی داور کنار دروازه بود؟! در بازی با نفت مسجدسلیمان ما اعتراضات به حق کردیم، اما کسی نپرسید که چرا ساروفو را اخراج کردند. اعتراضات به حق بود، اما من را هم اخراج کردند. در بازی گذشته هم با نساجی یک پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. به نظرم اعتراضات نه تنها برعکس جواب داده، بلکه فکر می‌کنم خصومت شخصی هم وارد موضوع شده است!

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: ما در لیگ خیلی چیزها را شاهد هستیم. متأسفانه هم کسی که پیروز شده و هم کسی که شکست خورده است، از داوری ناراضی بوده‌اند. در واقع به غیر از چند نفر محدود از قضاوت سایر داوران دست و بالم می‌لرزد. چرا کمیته انضباطی فقط برای ماست و برای داوران نیست؟! یک جلسه بگذارند و آن را پخش مستقیم کنند تا دیگر کسی اعتراض نکند. شما یک مربی را نشان بدهید که اعتراض نمی‌کند. همه اعتراض می‌کنند، مگر دیوانه هستیم که بی‌جهت اعتراض کنیم.

وی در پایان به شرایط سایپا پس از تغییر مدیرعامل این باشگاه اشاره کرد و گفت: از زمان تغییر مدیریت ۱۰ درصد مبالغ قراردادها را گرفتیم و یکسری بدهی‌ها پرداخت شده است. باشگاه تلاشش را می‌کند تا در آرامش باشیم. البته مدیرعامل قبلی هم تلاش زیادی کرد با این وجود آن جوری که انتظار داریم، حمایت نشده‌ایم. به‌هرحال آمدن مدیرعامل جدید کمک زیادی می‌کند و الان هم با آرامش فکری کار خود را ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس