کد خبر 947626
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعلیق

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: شهردار ایذه از خدمت تعلیق شد و به فرماندار این شهر دستور داده شد برای شهرداری سرپرست تعیین شود.

به گزارش مشرق، شهاب صدیقی از تعلیق شهردار ایذه خبر داد و اظهار داشت: به دلیل وضعیت فوق‌العاده که وجود دارد و عدم حضور شهردار ایذه در محل خدمت پس از پایان مرخصی دو روزه وضعیت خدمت وی به حالت تعلیق درآمده است.

وی ادامه داد: به فرماندار این شهر دستور داده شد که در اسرع وقت برای شهرداری ایذه سرپرست تعیین شود.

روز گذشته موضوع عدم حضور شهردار ایذه و عدم پاسخگویی وی به اعضای شورای شهر ایذه را رسانه‌ای کرد. شایان ذکر است در پی بارندگی‌های گسترده در خوزستان و حوضه‌های بالادست و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها، در استان خوزستان از روز شنبه ۱۰ فروردین حالت فوق‌العاده اعلام شد و از سوی استاندار دستور داده شد تمامی مدیران و معاونان به صورت تمام وقت و شبانه روزی در محل کار حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    52 4
    تلخه ولی باید بدونید در بهبوحه گرانی دلار روحانی توچال بود، کسی هم چیزی نگفت
  • عبدالرحمن IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    57 0
    من کاری به این آقای شهردار ندارم. اساساً شخص این شهردار در حدی نیست که من بخوام واسش کامنت بگذارم. اما بطور کلی معتقدم در کشور ما مدیران از بین نمی روند بلکه از حالتی به حالت دیگر درمی آیند یعنی در خبرها می خوانیم که فلان مدیر به دلیل فلان فاجعه از کار بر کنار شد اما شاهد هستیم که همان مدیر، در جای مهمتری مدیر می شود. نمونه هایش بسیارند. ای کاش به روزی برسیم که شاهد باشیم، مدیران متخلف که گند می زنند و مدیریت آنها باعث می شود که مردم در آتش بسوزند یا در آب خفه شوند یا به شکل های مختلف جان شان را از دست دهند، بجای از کار برکنار شدن و متعاقباً بر کار دیگری گماشته شدن، مستقیماً تحویل قوۀ قضاییه داده شوند تا آنچنان نقره داغ شوند که پس از آنها اساساً کسی جرأت نکند بیاید مدیر شود و حقوق مفتِ نجومی بگیرد و آقازاده پشت آقازاده پس دهد و به نظام تحمیل کند.
    • DE ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
      2 0
      در کشور ما مدیران از بین نمی روند بلکه از حالتی به حالت دیگر درمی آیند ...//از بس مدیران ما انرژی دارند اصلا کلا به انرژی تبدیل شدند و طبق قانون بقاء انرژی نه مدیری بوجود میاد ونه از بین میره بلکه به هم تبدیل میشن و تعدادشون هم ثابته.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    14 5
    احسنت . برخوردقاطع با متخلفان واقعا ستودنی
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    2 0
    برکناری یعنی چه ؟ وقتی کسی در وظیفه اش کم کاری کرده باید دادگاهی شود
  • DE ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    2 0
    عجب سِیلی شد مردم خانه ها ماشین ها احشام همه را برد حالا اومده سراغ مدیرها.ای کاش مدیرهای خلافکار را صاعقه میزدشون تا تو همون حالت خلاف خشک میشدند.سیل فقط تر میکنه.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
    0 0
    کی باید تعلیق نشه؟
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
    0 0
    تور کانادا هئیت دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس