کد خبر 947606
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
روحانی نمایه

رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کردستان، در جریان آخرین فعالیت‌های انجام شده ستاد بحران استان به منظور مقابله با حوادث احتمالی در این استان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهوری بعد از ظهر امروز در تماس تلفنی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان پیگیر آخرین وضعیت، اقدامات و آمادگی این استان برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله وقوع سیل شد.

استاندار کردستان گفت: رییس جمهوری در این تماس تلفنی دستورهای لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی و انجام اقدامات لجستیکی برای مقابله با حوادث به دستگاه‌های عضو ستاد بحران و دیگر دستگاه‌ها و نهادها صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تماس رئیس جمهور با استاندار آذربایجان‌شرقی

مرادنیا اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، نیروهای نظامی و استفاده از امکانات دیگر نهادها حادثه غیرمترقبه خاصی در این استان اتفاق نیفتاده است.

بهمن مرادنیا افزود: حجم آب ورودی به سدهای استان با دقت کنترل می‌شود و شرکت آب منطقه‌ای به صورت شبانه‌روزی نظارت کامل و دقیقی بر روند ورود و خروج آب سدها دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه خسارت جدی در استان گزارش نشده است اما تاکید می‌شود خسارت‌های احتمالی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی منعکس شود تا حقی از مردم ضایع نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    0 0
    راضی نیستیم خودشونو این قدر به زحمت بندازن... خسته میشن
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    0 0
    ترامپ با اون الاغ بودنش رفت حضوری سر زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس