کد خبر 947594
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
علی جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: افرادی که با کمتر از ۲ سال حضور در استقلال چنین ادعایی انجام می‌دهند، نه تنها به فکر استقلال نیستند بلکه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.

به گزارش مشرق، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن انتقاد از برخی رفتارها بعد از دیدار دربی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: دیدار دربی اهمیت زیادی داشت و استقلال در این مسابقه شکست خورد که این اتفاق باعث رنجش خاطر همه ارکان باشگاه، هواداران و پیشکسوتان است اما مشکل اصلی بعد از این نتیجه این است که بسیاری از افراد که پیش از این فرصتی برای حمله کردن به استقلال نداشتند، منافع شخصی را بر منافع باشگاه ارجح دانسته و حالا به دنبال تخریب تمامی ارکان تیم از مدیرعامل تا سرمربی و کاپیتان هستند.

بیشتر بخوانید:

استقلال باید از حضور این افراد پاکسازی شود

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد که سابقه سرمربیگری در سطح اول فوتبال را به اندازه یک فصل نداشتند، منتقد اول استقلال شدند و مدل‌هایی را برای موفقیت استقلال ارائه می‌دهند. سوال من این است که چرا این مدل‌ها را در تیم‌های خود به کار نگرفتید تا بعد از نیم فصل و یا کمتر از چند مسابقه شما را کنار بگذارند؟

جباری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت مقطع کنونی در استقلال، بیان کرد: استقلال در ۷ مسابقه ابتدایی نیم فصل، ۸ امتیاز اختلاف را در شرایطی که بازی‌های دشواری پیش رو داشت، کاهش داد و به ۲ امتیازی صدر رسید و حالا ۷ مسابقه برای کاهش فاصله ۵ امتیازی فرصت دارد و همه می‌دانند که تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد اما متاسفانه برخی که سابقه حضور آنها در استقلال به ۲ سال هم نمی‌رسد از حالا به دنبال محاکمه تیم هستند.

پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: مطمئناً در این مسیر طی شده اشتباهاتی رخ داده است اما باز هم می گویم رفتارها و مصاحبه‌های این چنینی که یک نفر به عنوان مقصر قطعی و نهایی معرفی شود، تنها برای ضربه زدن به استقلال و رسیدن به نیت‌های فردی است. افرادی که با کمتر از ۲ سال حضور در استقلال چنین ادعایی انجام می‌دهند، نه تنها به فکر استقلال نیستند بلکه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند تا به اهداف خود برسند. خیر خواهان استقلال می‌توانند تمامی صحبت‌های خود را که به سود باشگاه است، به مدیریت تیم و اعضای کادرفنی و پیشکسوتان داخل باشگاه منتقل کنند تا ضمن حفظ آرامش برای بهبود شرایط تیم اقدامات لازم انجام شود. من از همه دعوت می‌کنم تا با هماهنگی پیشکسوتان و کمک‌های آنها، اقداماتی انجام دهند تا تیم بتواند به لیاقت خود در لیگ برتر و آسیا برسد. قطعاً این مهم با کمک پیشکسوتان ممکن می‌شود و دلسوزان استقلال از این مسیر می‌توانند به تیم خود کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس