کد خبر 947562
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
5

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور دره شهر_پلدختر، ایلام_حمیل و ایلام_مهران مسدود است و رانندگان از محورهای جایگزین تردد کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رضا همتی‌زاد رئیس پلیس راه استان ایلام دقایقی پیش اظهار داشت: دو محور ارتباطی بین استانی و یک محور بین شهری در استان ایلام مسدود شده است.

وی افزود: محور ایلام به کرمانشاه (ایلام_حمیل) و محور دره‌شهر به لرستان (دره‌شهر_ پلدختر) به‌عنوان دو محور بین استانی و محور ایلام_مهران به‌عنوان محور بین شهری در استان ایلام به‌دلیل شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌ها مسدود شده است.

بیشتر بخوانید:

شکستن خط لوله انتقال گاز دورود+فیلم

حال و روز عجیب شهر پلدختر! +عکس

حجم وحشتناک ورود آب به شهر «معمولان» +عکس

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: محور دره‌شهر به پلدختر لرستان به‌دلیل طغیان رودخانه سیمره و زیر آب رفتن پل گاومیشان، محور ایلام به مهران به‌دلیل رانش زمین و محور ایلام به حمیل به‌دلیل ریزش قسمتی از کوه مسدود است.

وی با بیان اینکه تردد در این سه محور تا اطلاع ثانوی امکان ندارد اضافه کرد: مسیر جاده قدیم ایلام به ماربره به‌عنوان محور جایگزین ایلام_مهران انتخاب شده است اما رانندگان با احتیاط در این محور کوهستانی و لغزنده تردد کنند.

همتی‌زاد در ادامه افزود: محور ایوان_اسلام‌آباد به‌عنوان محور جایگزین برای تردد به کرمانشاه و محور تلخاب_رومشکان_خرم‌آباد نیز به‌عنوان محور جایگزین به لرستان انتخاب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس