کد خبر 947325
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
جاده سازی

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: اولویت ما برای تسهیل ارتباط مردم سیل‌زده گمیشان با دیگر شهرها بازگشایی مسیر جاده گمیشان به خواجه‌نفس بود.

به گزارش مشرق، سردار حسین معروفی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل گمیشان به خواجه نفس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با یک کار جهادی و انقلابی توانستیم در مدت ۴۸ ساعت ۱۸ پل موقت برای ارتباط سهل‌تر مردم با یکدیگر احداث کنیم.

وی افزود: با بازگشایی مسیرها و احداث پل پاسداران و نیروهای راهداری ثابت کردند که با همت مضاعف، باور جدی و غیرت انقلابی می‌توان بسیاری از کارهای نشدنی را انجام داد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: پاسداران و نیروهای راهداری با همت بلند شبانه روزی و هدایت خداوند توانستند ظرف مدت ۴۸ ساعت ۱۸ پل را احداث کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسیرها مسدود بود و مردم با قایق تردد می‌کردند، سپاه نخستین اولویت خود را بازگشایی مسیرها قرار داد.

سردار معروفی گفت: مشکلی در اندازه قطر پل داشتیم و در این مسیر نیروهای مهندسی ۴۵ سپاه و راهداری تلاش کردند تا پل با قطر مورد نظر را از استان‌هایی مانند تهران اصفهان و یا دیگر استان‌ها تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطر پل کم عرض‌تر از جاده قبلی است بنابراین مردم در زمان تردد مراقب باشند و ترددهای غیرضروری بپرهیزند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: صحنه‌های زیبایی از دفاع مقدس در احداث این پل مشاهده شد. به مردم گفته بودیم نوکر آنها هستیم و نوکری یعنی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است. این کار مردمی بود و با تلاش مردم انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس