کد خبر 947313
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که حساسیت خاصی بین او و منشا وجود ندارد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در خصوص دربی ۸۹ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. دربی همیشه جذاب است. خداراشکر توانستیم با این پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کنیم و فاصله با استقلال را بیشتر از قبل کنیم.

وی افزود: هر چند که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم، ولی نشد و امیدوارم در بازی‌های بعدی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم. پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر مدعی است و شرایط خوبی هم دارد. در همه بازی‌ها برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم در قهرمانی لیگ برتر هت‌تریک کنیم.

بیشتر بخوانید:

راه سخت پرسپولیس برای قهرمانی لیگ

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان کمی نگران کننده به نظر می‌رسد گفت: چه کسی گفته وضعیت پرسپولیس نگران کننده است؟ رئال مادرید با آن عظمت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. می‌دانیم توقعات از تیم ما بالا است و به همین دلیل می‌جنگیم تا انتظارات را بر آورده کنیم و امیدواریم در آسیا هم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

وی در واکنش به اینکه آیا بین او منشا حساسیت خاصی در دربی وجود داشت یا خیر؟ گفت: منشا بازیکن خوبی است و ما مدتی هم‌تیمی بودیم، اما حساسیت خاصی بین ما نبود و به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. فرقی ندارد که منشا بازیکن چه تیمی باشد، مهم این است که ما پرسپولیس هستیم و در همه بازی‌ها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

خلیل‌زاده در پایان در مورد عملکر د. داور دربی ۸۹ خاطر نشان کرد: به هر اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و نظر خورشیدی هم قابل احترام است، اما به نظرم آن صحنه پنالتی نبود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس