کد خبر 947309
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
عکس/ نیمه دوم پرسپولیس و استقلال

سرخپوشان پایتخت موفق شدند یکی دیگر از بازی‌های مهم خود را با برد پشت سر بگذارند تا جایگاه شان در صدر جدول رده بندی را مستحکم کنند.

به گزارش مشرق، قطعی شدن صدرنشینی پرسپولیس آن هم بعد از پیروزی در دربی سنتی فوتبال ایران، پیام‌های زیادی در دل خود داشت که بخشی از آن به نتایج یک رقیب دیگر به نام سپاهان مرتبط می‌شود.


سرخپوشان حالا ۴۸ امتیازی شده اند و سرعت خود به سمت کسب قهرمانی را افزایش دادند، اما نباید از حالا خود را قهرمان بدانند، زیرا هنوز ۲۱ امتیاز دیگر در لیگ، در میان است و پیش بینی نام قهرمان با توجه به پیچیدگی‌های جدول رده بندی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

برانکو چطور شفر را مات کرد؟


پرسپولیس تا پایان فصل باید ابتدا، در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان برود و سپس در ورزشگاه آزادی، میزبان سایپا است. آن‌ها سپس مسافر اصفهان می‌شوند تا مقابل ذوب آهن به میدان بروند و دیدار بعدی شان مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان در ورزشگاه آزادی است. شاید سخت‌ترین بازی باقی مانده برای سرخپوشان، تقابل با تراکتورسازی در تبریز باشد و پس از آن در تهران از ماشین سازی میزبانی می‌کنند. در نهایت، باید در شهر جم، به دیدار پارس جنوبی بروند. این ۷ دیدار برای پرسپولیس ۲۱ امتیاز دیگر می‌سازد و سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زند.
فراموش نکنید در بین این بازی‌ها، سرخپوشان پایتخت باید حداقل ۴ بازی باقی مانده خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند و همچنین با تقویم فشرده لیگ نیز کنار بیایند.

 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس