کد خبر 947279
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی گفت: اگر حضور من در این تیم باعث ناراحتی هواداران می‌شود همین الان حاضرم بروم و دیگر بازی نکنم.

به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی در ارتباط با پنالتی چیپ و از دست رفته اش در دربی گفت: در یک صدم ثانیه تصمیم گرفتم و شاید بتوانم بگویم یک لحظه خون به مغزم نرسید و در یک صدم ثانیه ترجیح دادم ضربه را به صورت چیپ بزنم تا بیرانوند نتواند مسیر توپ را بخواند.

 


از این بابت از همه عذر خواهی می‌کنم. باور کنید نه فقط من بلکه تمام بازیکنان تیم تلاش کردند که هواداران را خوشحال کنند و وقتی دیدم هواداران به خاطر پنالتی من با چشم گریان به خانه رفتن از ناراحتی نمی‌دانستم چه کنم و واقعاً هنوز هم در شوک پنالتی هستم که از دست دادم.

بیشتر بخوانید:

رمز پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال



اگر حضور من در این تیم باعث ناراحتی هواداران می‌شود همین الان حاضرم بروم و دیگر بازی نکنم. مطمئن باشید حتی اگر تا پایان فصل هم بابت این اشتباه روی نیمکت بنشینم یک کلمه هم حرف خواهم زد و فقط برای موفقیت استقلال بزرگ تلاش می‌کنم.

قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در بازی‌های بعدی ۵ امتیاز عقب افتاده را جبران کنیم تا شاید بتوانیم یک جام خوش رنگ به هواداران خوب تیم‌مان هدیه کنیم. باز هم بابت اتفاق‌هایی که در این بازی افتاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزی این اشتباه را جبران و دوباره به بازیکن مورد نظر هواداران استقلال تبدیل شوم.

در جلسه فنی قبل از بازی آقای شفر به منشا گفت که چون بیرانوند نحوه پنالتی زدن تو را بلد است این بازی پنالتی نزن. در صحنه پنالتی هم مهدی رحمتی حرف‌های آقای شفر را به منشا تاکید کرد و هرگز نگفت پنالتی را من بزنم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    0 8
    اينكه استقلالي ها مغز ندارند شكي نيست .شكر خدا از وقتي هم منشا به آن تيم پيوسته حسابي تيم آبي گندمالي شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس