کد خبر 947177
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
شجاع خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنان گفتم منتظری بزرگتر ما است و باید احترام او را نگه داریم.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیفتاد، به هر حال ۳ امتیاز را گرفتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

خلیل‌زاده در خصوص درگیری‌های این بازی و همچنین اینکه او هواداران را تشویق به شعار دادن می‌کرد، گفت: به هر حال شرایط دربی اینگونه است، خیر. من فقط به کمال اشاره کردم که به شفر چیزی نگوید، این اتفاقات همیشه پیش می‌آید. من به بازیکنان گفتم پژمان منتظری بزرگ‌تر ما است و باید احترام او را حفظ کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های برانکو با بازیکنان پرسپولیس گفت: او به ما می‌گفت آرامتر باشید تا کارت نگیرید چون برای بازی بعدی به شما احتیاج داریم.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی یک پرسپولیسی از شفر و منتظری

 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به قهرمانی این فصل خواهد رسید، گفت: تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و در بازی‌های بعدی هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

خلیل‌زاده در مورد حضور رحمتی در زمین پرسپولیس و اینکه آیا او حرف خاصی زد، گفت: خیر، رحمتی چیز خاصی نگفت، با او دوست و رفیق هستیم. دربی همیشه شرایطش اینگونه است.

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی از زمین تمرین گلایه داشت، گفت: او راست می‌گوید. ما زمین تمرین داریم اما درب و داغون است، ما در چمن مصنوعی تمرین کردیم و همین باعث شد بیشتر بازیکنان مچ پاهایشان درد بگیرد، استقلال هم شرایطش مانند ما است اما استقلال چند زمین تمرین دارد، ما در زمین خراب و پر آب تمرین کردیم، با این حال نمی‌گوییم چرا زمین تمرین نداریم، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس