کد خبر 947158
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
ایرج عرب

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:در حد پرسپولیس واقعی بازی کردیم.

به گزارش مشرق، ایرج عرب پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال گفت: بچه‌های ما در حد پرسپولیس واقعی ظاهر شدند و نتیجه خوبی حاصل شد. از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان خیلی ممنونم و این برد را به هوادارانی که از راه دور به ورزشگاه آزادی آمدند، تقدیم می‌کنم.

وی درخصوص قضاوت اشکان خورشیدی در این بازی گفت: من معمولاً درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم، اما داوری خوب بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه، پاداشی به اعضای تیم تعلق می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: انشاءالله حتماً. تلاش می‌کنیم زحمات آنها به نحوی جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

جیمی جامپ سمج دربی ۸۹

 

عرب در مورد نارضایتی‌ها درخصوص چمن ورزشگاه شهید کاظمی خاطرنشان کرد: ما دو زمین چمن داریم که یکی مصنوعی و بسیار خوب است. زمین درفشی‌فر کیفیت بالایی دارد و جزو آکادمی‌های خوب ایران محسوب می‌شود. ۷۰ درصد کارهای عملیاتی و ترمیم چمن ورزشگاه شهید کاظمی انجام شده و انشاءالله تا ۱۵-۱۰ روز دیگر به شرایط ایده‌آل برسد.

وی درباره هموار شدن راه قهرمانی پرسپولیس با شکست استقلال گفت: این برد برای ما خیلی خیلی خوب بود و امیدوارم زمینه‌ساز قهرمانی باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد بیانیه‌ای که این باشگاه درخصوص گادوین منشا صادر کرد، اظهار داشت: اجازه دهید شیرینی این برد با مسائل حاشیه‌ای به کام هواداران تلخ نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس