کد خبر 946880
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
پیانیچ

سران باشگاه رئال مادرید عزم خود را برای جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس جزم کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که نشریه ایتالیایی «توتواسپورت» چاپ تورین مدعی شد که میرالم پیانیچ گزینه اول زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای تقویت این تیم در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش روست، این در حالی است که هافبک بوسنیایی یوونتوس با این تیم قراردادی دارد که فسخ آن برای مشتریانش ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید اکنون خبر می‌دهد که روز گذشته (پنجشنبه) خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید نشستی با فالی رمضانی، مدیر برنامه‌های پیانیچ در محل تمرین رئال مادرید داشته و مذاکراتی بین طرفین در خصوص احتمال انتقال این هافبک بوسنیایی به سانتیاگوبرنابئو صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دستمزد درخواستی پوگبا از رئال مادرید

 

پیانیچ که هفته آینده ۲۹ ساله می‌شود و تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در ۳۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن چهار گل، چهار پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

پیانیچ یکی از هسته‌های اصلی خط میانی بیانکونری به شمار می‌رود، اما با آمدن آرون رمزی به یوونتوس در تابستان پیش رو و احتمال تغییر سیستم بازی بانوی پیر توسط ماسیمیلیانو آلگری به ۳-۳-۴ ممکن است شرایط برای وی به کلی تغییر کند.

برخی نشریات اسپانیایی هم از احتمال معاوضه شدن تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید با پیانیچ خبر داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس