کد خبر 946555
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
بازدید امام جمعه شیراز از مناطق سیل زده

معاون اورژانس استان فارس آخرین جزئیات مصدومان و کشته شدگان سیلاب شیراز را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بهناز رستگارفر در تشریح آخرین جزئیات مصدومان و کشته‌شدگان سیلاب شیراز، اظهار داشت: امدادگران اورژانس از روز گذشته تاکنون، به صورت کامل در صحنه خدمت‌رسانی به مصدومان حضور داشتند و از نزدیک عملیات خدمت رسانی را مدیریت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد جان‌باختگان حادثه سیلاب طبق اعلام گزارش پزشکی قانونی 18 تن اعلام شده شده است، افزود: حادثه سیلاب شیراز 107 مصدوم برجای گذاشت که از این تعداد 16 تن بستری و 91 نفر بصورت سرپایی در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید:

رستگارفر از استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پزشک و 6 دستگاه آمبولانس در محله سعدی شیراز جهت مصدومان احتمالی آبگرفتگی خبر داد و ادامه داد: عصر امروز به دلیل سیل و آبگرفتگی یک نفر در محله سعدی شیراز مصدوم و پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستات شهید رجایی شیراز انتقال یافت.

وی گفت: همچنین امروز یک مادر باردار توسط 115 در محله سعدی به علت محبوس شدن در سیلاب مورد درمان قرار گرفت و خوشبختانه حال مادر و جنین خوب گزارش شد.

معاون اورژانس استان فارس تصریح کرد: در عملیات دیگری که در محور بابا منیر-گچساران، (منطقه چم شیر) رخ داد یک خانواده 10نفره به علت نصب چادر در بستر رودخانه محبوس شدند که توسط تکنسین های اورژانس نورآباد و هلال احمر نجات یافتند.

رستگارفر در انفجار کپسول گاز در شهرک سعدی خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه این حادثه بدون آتش سوزی و مصدوم بود.

وی در پایان از همشهریان شیرازی خواست که هشدارها را جدی بگیرند و از برپا کردن کمپ در مسیرهای نزدیک به آب‌ها و یا برپا کردن چادر در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
    0 0
    خودتون رو به خواب نزنید امار کشته ها بیشتر از این حرفها بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس