کد خبر 946489
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
رضا عنایتی

غلامرضا عنایتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیش‌بینی نتیجه دربی کار درستی نیست، زیرا در هر ثانیه از فوتبال ممکن است اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد و نتیجه بازی تغییر کند.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی در خصوص شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی را پیش بینی می‌کنم چون دو تیم در بالای جدول قرار دارند و نتیجه این دیدار می‌تواند تأثیر بسزایی در مشخص کردن تیم قهرمان داشته باشد. استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن رودرروی هم قرار می‌گیرند و معتقدم هر تیمی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشد، این شانس را دارد تا در دربی به برتری برسد.

بیشتر بخوانید:

مردش هستید برای دربی داور خارجی بیاورید / استنلی و کامیابی‌نیا فحش‌های رکیک می‌دادند!

 

وی افزود: ان‌شاالله بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و با نهایت احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم، امیدوارم در نهایت استقلال برنده این دیدار حساس باشد.

عنایتی در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای را دربی پیش‌بینی می‌کند، گفت: پیش‌بینی نتیجه کار درستی نیست زیرا در هر ثانیه از فوتبال ممکن است اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد و نتیجه تغییر کند. شرایط تیم استقلال نسبت به نیم فصل نخست با اضافه شدن مهره‌های خارجی مثل پاتوسی، ایسما و منشا به کلی تغییر کرده است و همانطور که مشاهده می‌کنیم شاگردان وینفرد شفر در نیم فصل دوم بازی‌ها با کیفیتی ارائه می‌دهند و توانستند آهسته آهسته به صدر جدول نزدیک شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس