کد خبر 946377
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
نوبخت نمایه

معاون رئیس جمهور گفت: قصور احتمالی حادثه سیل شیراز باید بررسی شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت امشب در نشست اضطراری ستاد بحران استانداری فارس اظهار داشت: خسارات جانی نگران کننده و تاسف‌باری در شیراز وارد شد که با دستور رئیس‌جمهور سریعاً در منطقه حاضر شدیم.

وی گفت: آنچه برای دولت مهم است عدم تکرار سیل در روزهای آینده است و اگر احتمال طغیان رودخانه وجود دارد باید پیش بینی‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سیل امروز شیراز از زبان وزیر اطلاعات

علت سیلاب شیراز مشخص شد

نوبخت با اشاره به اینکه هر آنچه لازم است که انجام دهیم باید توسط مسؤولان استان صورت گیرد، ادامه داد: باید بررسی شود که در ایجاد این حادثه آیا قصوری صورت گرفته است یا خیر؟ اگرچه در فضای مجازی مطالب مختلفی منتشر می‌شود.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: دولت با حادثه دیدگان همدرد است، وزیر بهداشت نیز در شیراز حضور دارد تا تسریع در بهبود وضعیت مصدومان را پیگیری کند.

وی افزود: سخنان مسؤولان استان را خواهیم شنید تا نیازهای لازم را تأمین کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    11 0
    آقای نوبخت شما و دولت مطبوعتان با بی تدبیری و ناهماهنگی در مدیریت بحران که کشور را فرا گرفته ملت را در آغاز سال بیچاره کردید. استعفا دهید تا خون ملت به جوش نیامده است.
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    10 0
    اِ ايشان پيدا شدن!؟؟
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    9 0
    نگفتی خاطر رییس جمهور مکدر شد وازقشم نیمه کاره امدند تهران انشاالله بزودی گل سیل فرو بنشیند وبتوان فرش قرمز پهن کرد به مناطق سیل زده تشریف خواهند اورد
  • خوشگلم کجایی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    7 0
    احتمالا خبرگزاری دولتی ایرنا اینجو خبر میزنه : " ایشان لبهای مبارک خود را غنچه کرد و فرمود که رئیس جمهور هم نزدیک بود مکدر شود "
  • وعده های 1392 IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    4 0
    احتمالا رئیس جمهور مشکلی در ظاهر همیشه اراسته خود پیدا کرده که مخفی شده ! احتمالا شب عید ریش مبارک را اشتباهی مثل نقی معمولی ، بلوند کرده و روش نمیشه بیاد بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس