وی اظهار داشت: چند دهنه پل روستایی در شهرستان سرپل ذهاب آسیب دیده که تا پایان امشب توسط نیروهای امدادی مرمت خواهد شد.


استاندار کرمانشاه درباره وضعیت سدها نیز گفت: کلیه سدهای استان هم اکنون تحت کنترل است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

استفاده از بالگردهای نیروی هوافضای سپاه در مناطق سیل‌زدگان +عکس

هشدار وقوع سیل در ۱۲ استان کشور در سه روز آینده


وی با اشاره به جان باختن یک نفر در روستای «کانی عزیز» سرپل ذهاب گفت: این فرد در خارج از شهر مشغول چرای دام بوده که گرفتار سیلاب رودخانه فصلی شده است.


استاندار کرمانشاه به مردم استان و مسافران نوروزی توصیه کرد از تردد غیرضروری در بین شهرستانهای استان خودداری کرده و به هیج وجه به رودخانه‌ها نزدیک نشوند.


بازوند تاکید کرد ستادهای مدیریت بحران کلیه شهرستانهای استان به ریاست فرمانداران و مدیران ذی ربط تشکیل شده و اوضاع کاملاً تحت کنترل است.

** میانگین بارش ۴۸ ساعت اخیر استان کرمانشاه به ۳۲ میلی متر رسید
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه نیز با اعلام اینکه میانگین بارش ۴۸ ساعت اخیر در نقاط مختلف استان به ۳۲ میلی متر رسید، گفت: در این مدت بیشترین بارش‌ها از سرارود با ۶۱ میلی متر، کنگاور ۵۷ و صحنه ۴۹ میلی متر گزارش شد.


علی محمد زوراوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میانگین بارش شهر کرمانشاه را نیز در این مدت ۴۷ میلی متر عنوان کرد و افزود: کرمانشاه چهارمین شهر پربارش استان در این مدت است.
او همچنین از شهرهای روانسر، جوانرود، حمیل، ماهیدشت و هرسین به عنوان نقاطی یاد کرد که طی ۴۸ ساعت اخیر بیش از ۴۰ میلی متر بارندگی داشته‌اند.