کد خبر 946290
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
فیلم/ وزیر کشور: همه کاندیداها می‌توانند از ستاد انتخابات بازدید کنند

وزیر کشور گفت: اولویت نخست ما در مدیریت بحران، تخلیه آب منطقه آق‌قلا و گمیشان است و باید ظرف ۷۲ ساعت آینده مشکل آبگرفتگی مرتفع شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در حاشیه جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران گمیشان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولویت نخست ما در مدیریت بحران، تخلیه آب منطقه آق‌قلا و گمیشان است و در حال حاضر نیز امکانات نظامی ارتش، سپاه و سایر تجهیزات و ماشین‌آلات به این امر اختصاص یافته و باید ظرف ۷۲ ساعت آینده مشکل آبگرفتگی مرتفع شود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه مردم نگرانی از بابت خسارت نداشته باشند، بیان کرد: دولت موظف به برآورد و پرداخت خسارت است و به مردم این اطمینان را می دهیم که خسارات وارده به آنها بصورت واقع بینانه پرداخت خواهد شد و کمیته‌ای نیز برای برآورد خسارات تشکیل شده و ظرف ۱۰ روز آینده خسارات وارده ارزیابی می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: متاسفأنه عده‌ای در این وضعیت که خانه‌های مردم زیر آب است دست به عقده‌گشایی سیاسی زده و بحران موجود را به مثابه صندوق رأی می‌بینند.

رحمانی‌فضلی در پایان با بیان اینکه مردم در مشقت و سختی هستند و دستگاه‌های اجرایی نیز برای حل مشکلات سیل‌زدگان تلاش می‌کنند، تأکید کرد: باید مردم را به آرامش دعوت کنیم تا روند امداد رسانی و پشتیبانی تسهیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس