سردار سلامی

سردار سلامی با بیان اینکه ترمیم نقاط آسیب‌دیده به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است، گفت: نیروی زمینی آمادگی دارد تا بیمارستان صحرایی را در مناطق سیل‌زده مستقر و خدمات درمانی به مردم ارائه کند.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی صبح امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی ضمن قدردانی از حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: همه فرماندهان سپاه استانی در این حوادث آتش به‌اختیار هستند و من در این حادثه با همه فرماندهان سپاه استان‌ها در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.

وی افزود: از دو شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به مناطق سیل‌زده ابلاغ کردیم که همه امکانات را برای کمک به این منطقه بسیج کنند.

بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر بسیج همه امکانات نیروهای مسلح برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران بیان داشت: با فرماندهان نیروهای زمینی و هوافضا نیز صحبت کردیم تا امکانات را بسیج کنند و از صبح روز گذشته کار خود را آغاز کردند.

وی گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری با بیش از ۲۰ تن از فرماندهان سپاه استانی صحبت کردم که همه آنان امکانات خوبی از جمله پتو، چادر، موادغذایی، آب، تجهیزات مهندسی و غیره را تهیه و به استان‌های سیل‌زده گسیل کرده بودند که بخشی از این تجهیزات به این مناطق رسیده و بقیه نیز در حال ارسال است.

سردار سلامی با بیان اینکه ۷ استان به‌عنوان کمک‌کننده و معین استان گلستان در نظر گرفته شده‌اند، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در یک ماه آینده به‌شکل مناسب و در حد مقدورات و امکانات اما با حداکثر توان وضعیت را مدیریت کنیم.

وی بیان داشت: قرار شد مناطق سیل‌زده از سوی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بلوک‌بندی و هر بلوک به یک فرمانده که ترجیحاً فرمانده بسیج سازندگی آن استان باشد، واگذار شود تا امکانات و تجهیزات خود را به‌کارگیری کنند و اقدامات مردم‌یاری را انجام دهد، با همین الگو پنج استان را کمک حال استان مازندران قرار دادیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ترمیم نقاط آسیب‌دیده به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است تا با کمک تیپ مهندسی جودالائمه (ع) و خدمات مهندسی سپاه دیگر استان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. نیروی زمینی آمادگی دارد تا بیمارستان صحرایی را در مناطق سیل‌زده مستقر و خدمات درمانی به مردم ارائه کند.

سردار سلامی تأکید کرد: با صدور فرمان مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با تمام وجود اینجا ایستادند و هستند تا به‌فضل الهی شرایط را برای مردم بهتر از قبل کنیم. در این حادثه بیشتر هموطنان اهل‌سنت ما دچار آسیب شدند که ما باید با خدمات‌رسانی بیشتر عشق، علاقه و محبت خود را به برادران اهل‌سنت نشان دهیم و وحدت‌مان را استحکام ببخشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شاهین IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    ایولا به سپاه پاسداران
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    26 23
    اگه سپاه یه مشکلیو بتونه حل بکنه آقای روحانی کجایی،تعطیلات خوش میگذره
    • حسین IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
      16 4
      چرت و پرت نگو ، جمله بندیت افتضاحه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    34 24
    جانشین جان! تصور برخی از همکارانت از آتش به اختیار در حد مو و یقه و تیپ آدم‌هاست. عقلشون به سیل و زلزله و مردم و کمک و امداد نمیرسه. یکی باید هولشون بده. حیف این همه امکانات که فسیل بشند و خاک بخورند. به آمریکای جهانخوار نگاه کن هر وقت بلای طبیعی و غیرطبیعی میاد، نظامیهایش جلوتر و زودتر از همه در صف کمک به هموطنانشان بسیج میشند،
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
      2 13
      دولت تدبیرتون الان کجاست؟ بجای تشکر و قدردانی طلبکار هم میشین؟ وقاحت هم حدی داره بخدا
    • احمد IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
      1 13
      فقط ... ! متاسفم که چرت و برتت را خواندم !
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
      1 13
      خفه بابا. خودت رای دادی به حسن جون حالا سپاه جورش رو بکشه. چشماتو باز می کردی رییس جمهور عاقل انتخاب می کردی
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    27 23
    همتون دنبال تبلیغ هستین واسه رضای خدا کار کنید نه سرو صدا که ما داریم کار انجام میدیم
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    2 7
    درود بر فرزندان غیور این سرزمین . سپاه حامی مرز است . سپاه امداد رسانی داخل را بر عهده می گیرد . اقتصاد کشور را سر و سامان و .. و ..... پس ستاد بحران کشور بحرانی شده یا اون هم در خارج از کشور است .
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    10 0
    یاد کانکس های زلزله کرمانشاه افتادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس