فرمانده سپاه مازندران

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، از آغاز بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل در استان مازندران، توسط گروه‌های جهادی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران درباره آخرین اقدامات انجام شده برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان، گفت: از هفته گذشته ده شهرستان ما درگیر سیل بود و ما از همان روز اول وارد میدان شدیم. برخی مسیر روستاها هنوز باز نشده و در تلاشیم تا جاده‌های مسدود باز شوند.

وی درخصوص وضعیت روستاهای کوهستانی اظهار داشت: با مسدود بودن راه‌ها، مشکلات تغذیه‌ای برای ساکنان و همچنین دام‌های آنها به‌وجود آمده است چراکه دام‌پروری شغل اصلی این روستاییان است و باید مانع از تلف شدن دام شویم. در تلاشیم با کمک‌های مردمی و کمک سایر استان‌ها، جاده‌های روستایی را باز کنیم تا مواد غذایی برای مردم و علوفه برای دام‌ها با کامیون ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

سردار یزدی: تمام گردان‌های سپاه تهران آماده کمک به سیل زدگان هستند

رهبرانقلاب: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود / سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از آسیب دیدگان سیل پشتیبانی کامل کنند

بسیج تجهیزات سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان گلستان

سردار بابایی با بیان اینکه روستاهای پایین دست نیز دچار آب گرفتگی شدند و آب در شهرستان سیمرغ به یک متر و ۱۷ سانت می‌رسید، گفت: نیازمند دستگاه لجن کش هستیم تا آب را از محیط منازل بیرون بکشیم. اینها همه جزو برنامه‌های ما است و برای آن نیازمند کمک هستیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه افراد نیازمند که دچار آسیب شدند، منتظرند تا کمک‌های بیشتری به آنها برسد، تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت مأمور شدند افراد نیازمند را در نزدیکی خود شناسایی کنند چراکه نیازمندان در اولویت سازمان بسیج مستضعفان هستند و ساخت دامگاه و تعمیر خانه‌های آسیب دیده برای این افراد با کمک‌هایی که مردم و سازمان بسیج می‌کنند، در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ما الان از حالت بحران و اضطرار خارج شدیم و بازسازی شروع شده است. ۶۱ گروه جهادی شامل ۱۰۵۰ نفر در منطقه حضور دارند و به لطف خدا کار بازسازی به خوبی انجام خواهد شد و امیدواریم نیازهایی که اعلام کردیم برطرف شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 1
    واقعا کار مملکت به جایی رشیده که بخواد در همه جا سپاه و ارتش وارد بشه و اقدام کنه پس این دولتو جمع کنند تا بدونند میخوان چه کار کنند پس این دولتیا برای چی خوبند یکیشون کیشه استاندارشون اروپاست ملت سرگردون
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    1 1
    شکر خدا که ما سپاه رو داریم، وگرنه دولت که هیچ
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 1
    و باز هم سپاه در نقطه ایی که وظیفه آن نیست انجام وظیفه میکند و مثل همیشه زخم زبان خودی و بیگانه را به جان میخرد. آماده ایم بشنویم شبکه های دروغ پراکنی بگویند سپاه برد و خورد و .... اگر نگویند تعجب میکنم
  • CZ ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 1
    ول کن اینا تا خرشون از پل میگذره خر اصلاحات میشن بعد میگن سپاه دزده
  • رسول قناتی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 1
    اگر سپاه و بسیج نبود ند برای رفع مشکلات سیل باید مذاکرات برجامی می کردند آقایان تدبیر و امید. جا دارد به خاطر زحمات سپاه و بسیج از مجاهد فی سبیل الله استاندار معزول گلستان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.!!! خدا امثال شما مدیران را زیاد فرماید.آمییییییییییین !!!!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    4 1
    پس این دولت خرفت چیکارست؟
  • حسین IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    0 0
    خاک عالم بر سر این دولت بی تدبیر ومزخرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس