به‌کارگیری ماشین‌آلات امدادی و خودروهای نظامی سپاه در مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه کربلا از اعزام و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین امدادی سپاه و حتی خودروهای نظامی به شهرستان‌های سیل‌زده خبر داد.

به گزارش مشرق، م حمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا درباره اقدامات سپاه در سیل چند روز گذشته مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد.

وی افزود: در سیل چند روز اخیر نیز ۲۰۰ پاسدار و نیروهای بسیجی زودتر از همه دستگاه‌ها به صورت سازمان یافته برای کمک به مردم سیل‌زده سیمرغ، بهنمیر، میاندورود، هزارجریب، ساری و نکا وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در بخش مهندسی اعزام و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین امدادی سپاه و حتی خودروهای نظامی به شهرستان‌های سیل‌زده صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

گلستان را آب برد؛ همه به دنبال آقای استاندار می‌گردند

دستورات رئیس جمهور برای کمک به مناطق سیل‌زده

عکس / وضعیت تاسف بار هموطنان در آق قلا

روستاهای گلستان زیر آب رفتند

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی بسیج برای مقابله با بحران به صورت عملی وارد میدان شدند از توزیع مواد غذایی بین سیل‌زدگان تا به‌کارگیری قایق‌ها و جت اسکی‌های سپاه برای نجات جان مردم محاصره‌شده در سیل بخشی از اقدامات امدادی سپاه بود.

بابایی در پایان با توضیح این نکته درباه اینکه اقدامات سپاه دیده نمی‌شود و مسؤولان در گزارش‌ها خود از نهادی رسمی که زیرنظر دولت هستند نام می‌برند اما از اقدامات سپاه حرفی نمی‌زنند، گفت: هر چند اقدامات سپاه و بسیج نیازی به برجسته شدن در بین مردم ندارد چون مردم دارند خدمات سپاه را می‌بینند اما این انتظار از مسؤولان و رسانه‌ها می‌رود برای تقویت و تشویق روحیه مردمی در مشارکت‌های عمومی حضور امدادی سپاه و بسیج را گزارش دهند.


 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    3 3
    ماشین الات و خودرو سنگین به چه درد منطقه سیل زده میخورد ؟ کیسه های شن ، قایق های نجات و پتو و محل موقت برای اسکان موقت مردم ، غذا و کمک مالی سریع دولت به هر خانواده لازم است . آقا خود رو نظامی برای چه ؟؟ تظاهرات که نشده !!!!!
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    1 3
    حقه شونه جنگل رو نابود می کنید
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    5 0
    رهبری این اواخر اشاره کرده بود که جنگ رسانه ای یک مساله مهمیه که باهاش مواجه هستیم. یکی از کارهایی که عوامل و دنباله های دشمن در جنگ رسانه ای انجام میدن بایکوت خبری خدمات سپاه و کتمان خدمات سپاه هست. و فقط هم این نیست حتی زیبایی های راهپیمایی مردمی اربعین هم از موارد مهمی هست که مورد بایکوت خبری و کتمان عوامل رسانه ای دشمن و دنباله روهای اونها صورت میگیره. همین امسال خودتون برای سپاه و اربعین یک شبکه رادیویی-تلوزیونی دائمی راه بندازید
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    7 0
    اقدامات سپاه دیده نمی‌شود و مسؤولان در گزارش‌ها خود از نهادی رسمی که زیرنظر دولت هستند نام می‌برند اما از اقدامات سپاه حرفی نمی‌زنند
  • AE ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    3 0
    سپاه یک نیروی مخلص ومردان بی ادعا که به کشور خدمت می کنند .اگر سپاه نبود کشور نبود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس