کد خبر 945794
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
۵۵ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

۶۵ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دستکم ۲۰ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق؛ به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۶۵ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دستکم ۲۰ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید:

عامل تیراندازی اوتریخت هلند بازداشت شد +عکس

عکس/ کشته شدن یک نفر در تیراندازی هلند

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۱۱۵ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۰ نفر کشته و ۵۷ نفر زخمی شده اند. ۴۷ مورد از این حوادث در این مدت، قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته نیز ۱۸۰ مورد تیراندازی در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها ۵۰ نفر کشته و ۹۲ نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولاً چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس