کد خبر 945780
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
دوربین آیفون 11

اگر شما هم نگاهی به نسل اول آیفون بیندازید، شاید یک سفر جذاب به گذشته‌ای نه‌چندان دور داشته باشید. نمونه اولیه آیفون یک طرح عجیب بوده است.

به گزارش مشرق، به تازگی تصاویر جدیدی از نمونه اولیه اسمارتفون اپل در رسانه‌های مجازی توسط مجله The Verge منتشر شده است.تصاویر نمونه اولیه آیفون که آن را M68 نامیده بودند نشان می‌دهد که تیم اپل فقط با یک مادربرد کار می‌کرد که یک صفحه‌نمایش به آن متصل بود. یک اسلات برای نمایشگر در گوشه پایینی سمت راست برد قرار دارد، البته این اسلات برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها وجود نداشت و آن‌ها از طریق اتصلات RCA و Component به یک نمایشگر اکسترنال، نتایج کار را مشاهده می‌کردند.

در این برد، یک اسلات سیم‌کارت، پورت شبکه و جک ۳.۵ میلی‌متری برای آزمایش و توسعه اپ‌ها قرار دارد. به‌نظر می‌رسد این برد یک اسمارتفون کامل بوده، زیرا دکمه‌های هوم، دکمه‌های تعیین میزان صدا، تراشه‌های ارتباطات رادیویی و حتی دوربین در این برد تعبیه شده بودند.

مهندسان اپل از این برد الکترونیکی برای طراحی iOS و آزمایش قابلیت‌های ارتباط رادیویی (بی‌سیم) استفاده می‌کردند. نمونه اولیه آیفون شامل قطعاتی از شرکت‌های مختلف مثل سامسونگ برای تامین ماژول حافظه و هم‌چنین تراشه‌های مختلف از شرکت‌هایی مثل اینتل، مارول، CSR ،Infineon و Skyworks است.

به‌طور کلی دیدن نمونه اولیه یک اسمارتفون که هم‌اکنون یک محصول عالی و هوشمند به حساب می‌آید، بسیار شگفت‌انگیز است. مهندسان اپل به مدت ۱۳ سال از این نمونه اولیه برای توسعه آیفون‌ها استفاده می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس